Anonym-bruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Av og til føles huden på beinet og foten sår og øm å ta på. Og blir vondt i beinet. Er liksom sårt når jeg stryker fingeren over. Ikke noe som vises på beinet. Andre som har opplevd dette? Evt hva var årsaken? Skal bestille legetime, men var ikke ledig time på en stund. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Jeg har også hatt dette flere ganger, flere steder på kroppen. Nå er det flere år siden når jeg tenker meg om. Merkelige greier, men har aldri tenkt på det som nor farlig eller en sykdom. Fortell hva legen sier, siden jeg aldri har snakket med min om det, Anonymkode: 75224...aea 1
Anonym-bruker Skrevet 23. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også hatt dette flere ganger, flere steder på kroppen. Nå er det flere år siden når jeg tenker meg om. Merkelige greier, men har aldri tenkt på det som nor farlig eller en sykdom. Fortell hva legen sier, siden jeg aldri har snakket med min om det, Anonymkode: 75224...aea Godt å høre fler har det samme. Veldig merkelig. Gjør liksom vondt inne i beinet på en litt merkelig måte.
DumTomat Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 14 minutter siden, Anonym-bruker said: Av og til føles huden på beinet og foten sår og øm å ta på. Og blir vondt i beinet. Er liksom sårt når jeg stryker fingeren over. Ikke noe som vises på beinet. Andre som har opplevd dette? Evt hva var årsaken? Skal bestille legetime, men var ikke ledig time på en stund. Hvor aktiv er du i daglilivet? Kan være fra overbruk, men kan også være at du har blodpropp. Absolutt riktig å bestille legetime!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Kun det ene beinet? Anonymkode: fae73...378
Anonym-bruker Skrevet 23. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2022 DumTomat skrev (3 minutter siden): Hvor aktiv er du i daglilivet? Kan være fra overbruk, men kan også være at du har blodpropp. Absolutt riktig å bestille legetime! Ikke veldig aktiv kanskje, eller jobber på sykehjem så går mye der. Har hatt det lenge, varer noen dager så går det over. Blodpropp gir vel ikke slike symptomer. Da er jo beinet rødt, varmt og hovent. 1
Anonym-bruker Skrevet 23. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun det ene beinet? Anonymkode: fae73...378 Bare det ene beinet. Men vare i noen dager, så er det helt borte.
DumTomat Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 4 minutter siden, Anonym-bruker said: Blodpropp gir vel ikke slike symptomer. Da er jo beinet rødt, varmt og hovent. Det er ofte det, men ikke alltid, men hvis du går mye så er det vell ikke så sannsynlig da det er sterkt motvirkende. Det er nok vanskelig å komme fram til noe klart svar før du får legetime desverre 😕
Anonym-bruker Skrevet 23. august 2022 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2022 Går ikke hver dag, men når jeg jobber blir det en del skritt. Når man søker på symptomer på blodpropp, så er det jo ikke slike symptomer jeg har som kommer opp? Har snakket med "hjemmelegen", lege tjeneste på nett. Legen der skrev det sannsynligvis ikke var akutt. De hadde vel sagt det hvis det kunne være blodpropp
DumTomat Skrevet 23. august 2022 #10 Skrevet 23. august 2022 38 minutter siden, Anonym-bruker said: Går ikke hver dag, men når jeg jobber blir det en del skritt. Når man søker på symptomer på blodpropp, så er det jo ikke slike symptomer jeg har som kommer opp? Har snakket med "hjemmelegen", lege tjeneste på nett. Legen der skrev det sannsynligvis ikke var akutt. De hadde vel sagt det hvis det kunne være blodpropp De har nok mye mer greie på dette en meg! Bare slappe av fram til timen din
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #11 Skrevet 23. august 2022 Anonym-bruker skrev (1 time siden): Av og til føles huden på beinet og foten sår og øm å ta på. Og blir vondt i beinet. Er liksom sårt når jeg stryker fingeren over. Ikke noe som vises på beinet. Andre som har opplevd dette? Evt hva var årsaken? Skal bestille legetime, men var ikke ledig time på en stund. Sitter du mye i stillinger som gjør at foten dovner bort? Det kan være så enkelt at nerven er skadet. Det går over av seg selv så lenge du ikke legger mer press på den. Anonymkode: 233dd...824 1
Anonym-bruker Skrevet 23. august 2022 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sitter du mye i stillinger som gjør at foten dovner bort? Det kan være så enkelt at nerven er skadet. Det går over av seg selv så lenge du ikke legger mer press på den. Anonymkode: 233dd...824 Sitter mye med beina i kors. Har og vondt nederst i ryggen, tenlt kanskje det kommer derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå