hoopahoopa Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Hei! Jeg og samboeren har prøvd å få et til barn lenge. Jeg har pcos og sliter med at jeg kun har mens ca 2 ganger i året. Nå har jeg fått utskrevet primolut (2 tabletter 3ganger daglig i 4dager) for å fremprovosere mens for så å ta tabletter for å få eggløsning. Har noen her erfaring med dette? Fikk dere blødning? Hvor lang tid tok det? Og. Hvor mange runder hadde dere før dere klarte å bli gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 Fikk mensen 4 dager etter siste tablett ca. Ble gravid 2 runde men mistet, har ikke blitt gravid igjen etter det. Lykke til 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 Primolut gir meg ikke eggløsning alene. Må ta det for å få blødning og så ta Femar for å stimulere til eggløsning. Anonymkode: 18d87...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 Fikk blødning ja, så tok jeg en Pergotimekur. Ble gravid på første forsøk og han er nå 8 år😊 Lykke til! Anonymkode: da6c9...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoopahoopa Skrevet 23. august 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 23. august 2022 Legger til at når jeg har fått blødning så skal jeg ta noen andre piller for å stimulere eggløsning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå