Gå til innhold

Er det virkelig så lite variasjon på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på tinder noen uker nå og jeg syntes det er så ufattelig lite variasjon. Meg selv er m27 og det er jo bare jenter som tydeligvis går toppturer hver helg eller skal reise til utlandet 3-4 ganger i året.

Jeg sliter jo veldig med min egen selvsikkerhet, men jeg har lagt om livsstilen som sakte men sikkert begynner å gi resultater. Vet ikke om det er algoritmer som blander seg inn. Men jeg får jo aldri opp "normale" jenter som gjerne kan ha noen kilo ekstra som søker partnere til å delta i faktiske normale hverdager hvor man vil ha noen til å slappe av sammen med etter jobb eller finne på forskjellige ting i helgene.

Istede så er det bare pene jenter som spiller på kropp. Helt ufattelige krav til en partner og generelt hver dag skal aldri være kjedelig. 

Er jeg på feil platform eller er alle de "normale" i forhold allerede.

Er liksom så vanskelig å vite hvor på skalaen man ligger utsende messig når man ikke ser ut som en typisk PH deltager med lomma full av cash 😂

Anonymkode: 8fcb5...98f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du heldig. Stygginger får opp andre stygginger på Tindern. Kjekkaser får opp horete damer. Det er bare å velge å vrake, bror!

Anonymkode: 234b0...e50

Skrevet

Som mann er du nødt til å ha bilder av toppturer og skiturer. Smil selvsikkert på bildene. Da får du sjans, men du må og være høy og kjekk da riktignok.

Anonymkode: f001f...09c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som mann er du nødt til å ha bilder av toppturer og skiturer. Smil selvsikkert på bildene. Da får du sjans, men du må og være høy og kjekk da riktignok.

Anonymkode: f001f...09c

Funker da dårlig når man er under 1.80 haha 

• Nyttig 1
Skrevet

Drit i svarene over her, som prøver å oppfordre deg til å spille skuespill. men det du forteller, høres ut som du får opp de som er mest populære; da blir det på ca. samme måten som Youtube - uansett hva du liker, får du hele tiden forslag om noe helt annet bare fordi det er populært.

Anonymkode: bddca...7a5

• Liker 1
Skrevet

Jeg går faktisk i skog og fjell hver eneste dag, og møter aldri folk der. Det er nok bare populært å se ut som et friluftsmenneske

Anonymkode: 92233...e2a

Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har vært på tinder noen uker nå og jeg syntes det er så ufattelig lite variasjon. Meg selv er m27 og det er jo bare jenter som tydeligvis går toppturer hver helg eller skal reise til utlandet 3-4 ganger i året.

Jeg sliter jo veldig med min egen selvsikkerhet, men jeg har lagt om livsstilen som sakte men sikkert begynner å gi resultater. Vet ikke om det er algoritmer som blander seg inn. Men jeg får jo aldri opp "normale" jenter som gjerne kan ha noen kilo ekstra som søker partnere til å delta i faktiske normale hverdager hvor man vil ha noen til å slappe av sammen med etter jobb eller finne på forskjellige ting i helgene.

Istede så er det bare pene jenter som spiller på kropp. Helt ufattelige krav til en partner og generelt hver dag skal aldri være kjedelig. 

Er jeg på feil platform eller er alle de "normale" i forhold allerede.

Er liksom så vanskelig å vite hvor på skalaen man ligger utsende messig når man ikke ser ut som en typisk PH deltager med lomma full av cash 😂

Vel da jeg prøvde meg på Tinder så ville stort sett mannfolka kun ha sex, ha meg med på s&m, og ja, jeg fikk 400 likes til dagen,  så slitsomt å jobbe seg gjennom...

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da er du heldig. Stygginger får opp andre stygginger på Tindern. Kjekkaser får opp horete damer. Det er bare å velge å vrake, bror!

Hvordan er logaritmene for dere muslimer. Får dere opp kvinner med samme bakgrunn?

Anonymkode: 802d3...c54

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drit i svarene over her, som prøver å oppfordre deg til å spille skuespill. men det du forteller, høres ut som du får opp de som er mest populære; da blir det på ca. samme måten som Youtube - uansett hva du liker, får du hele tiden forslag om noe helt annet bare fordi det er populært.

Finnes det noe måtte endre det? Bor og jobber er lite stykke utenfor Oslo. Endrer jeg til områder litt nærmere bygde områder så får man noe litt mer jordnært. Men man må bla igjennom 100stk+ fra Oslo mellom hvergang 

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes det noe måtte endre det? Bor og jobber er lite stykke utenfor Oslo. Endrer jeg til områder litt nærmere bygde områder så får man noe litt mer jordnært. Men man må bla igjennom 100stk+ fra Oslo mellom hvergang 

Ts

Jeg har inntrykk av at Tinder overstyrer mye hva folk egentlig vil ha. Folka bak Tinder skal tjene mest mulig penger, og kjører derfor fram det som er mest populært uansett hva du selv vil ha. Så du er nok nødt til å bla gjennom en hel del som er uaktuelt for deg. Litt som den vanlige virkeligheten, bare at virkeligheten er mye hyggeligere - selv om du ikke finner en date med én gang, kan du ha det ganske fint med å være litt sosial og møte folk rundt omkring. Det er mitt beste datingtips: Komme seg vekk fra nett og ut i den vanlige virkeligheten.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er en normal jente. Men har ikke noen kilo ekstra på kroppen da. Min kropp er slank og fin, men valgte bevist å ikke legge ut kroppsbilder, fordi jeg er mere opptatt av å finne en mann som synes min personlighet er interessant. Opprettet profil på sukker. Det tok en uke før jeg fjernet profilen min. Bare på noen dager hadde jeg møtt et par helt fantastiske menn! Så ingen vits i å være på noe datingside mens jeg utforsket disse relasjonene videre. Liker ikke å snakke med masse menn samtidig. :)

Anonymkode: 2e2d1...6a7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvordan er logaritmene for dere muslimer. Får dere opp kvinner med samme bakgrunn?

Anonymkode: 802d3...c54

Flexer medgift istedenfor skitur.

🤣

Skrevet

Jeg anser meg som en normal dame, men er ikke på tinder eller andre sider. For gidder ikke alt styret jeg ser mine venner har med å være på disse sidene.

Anonymkode: 88314...2ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg anser meg som en normal dame, men er ikke på tinder eller andre sider. For gidder ikke alt styret jeg ser mine venner har med å være på disse sidene.

Anonymkode: 88314...2ef

Nei det er ikke alltid lett, men ettersom jeg ikke har så mye steder å møte nye folk. Så har jeg disse appene for å forhåpentligvis finne ei å dele hverdagen med. Men de er ikke lett å finne siden man konkurrerer med en haug som får oppmerksomheten men som bare gjør det for gøy. Å alt annet rart som finnes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei det er ikke alltid lett, men ettersom jeg ikke har så mye steder å møte nye folk. Så har jeg disse appene for å forhåpentligvis finne ei å dele hverdagen med. Men de er ikke lett å finne siden man konkurrerer med en haug som får oppmerksomheten men som bare gjør det for gøy. Å alt annet rart som finnes.

Vanskelig å møte noen utenfor disse appene ja.. men gidder det fortsatt ikke pga akkurat det du nevner. Tror det går mer tid på å sjekke appene enn det man får igjen for det. Er heller singel og håper på the knight in shining armour kommer ridende på en hvit hest og banker på døra🤪😆

Skrevet

Ts; det er bare en brøkdel av kvinner som er på Tinder,  og sjansen er stor for at det er overrepresentert av dem som ser bra ut, og liker den type oppmerksomhet de får der. Jeg har inntrykk av at steder som Facebook Dating, Sukker, Møteplassen etc, favner mer hjemmestrikkede damer. Som regel er det plass til en fyldig profil, og du trenger ikke kontakte kvinner på måfå. 

Anonymkode: 4e552...f39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...