Gå til innhold

Hvordan tolke denne sms fra dame...?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag
Skrevet

Jeg har satt en ny standard når det gjelder SEX. Når jeg er ferdig er det så grundig gjort at selv naboene tar seg en røyk etterpå!

Er den jeg har ett begynnende kjæresteforhold til. Vi sender jo alt mulig til hverandre... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hun skryter kanskje av sine kunnskaper i sengen? Siden naboene også tar en røyk mener jeg :P

Gjest gjest i dag
Skrevet

Skjønner bare ikke poenget med naboen og røyken..... :rodme:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Gamle vitser blir som nye med SMS. Men ta gjerne med en pakke kondomer og en kartong sigaretter til nabolagets glede neste gang du skal på besøk.

Skrevet

Du kan tolke den slik at den nye kjæresten din er en person som liker å sende dårlige, småfrekke vitser på SMS.

Det korrekte svaret fra deg vil være "He-he" - pluss gjerne på med en smiley og en kommentar om at du gjerne kunne tenke deg å hjelpe henne med å sette ny standard.

Skrevet

Jeg har satt en ny standard når det gjelder SEX. Når jeg er ferdig er det så grundig gjort at selv naboene tar seg en røyk etterpå!

Trur neppe den mld er personligt ment.

Vet om ein heile gjeng med folk som har sendt denne mld rundt som vits.. Jeg dro kjensel på den der fra jaffal.. Men trur ikke det er noe hun har funnet på selv.. Det er hvertfall 5-6 mnd siden jeg hadde den på mobilen :sjarmor:

Skrevet

Den har jeg hatt på mobilen min og :ler:

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om hun prøver å fortelle deg at hun nettopp har hatt skikkelig heit sex med en eller annen fyr som ikke er deg. :forvirret:

Skrevet

- helt vanlig smsvits som går på rundgang

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Høres ut som vedkommende forsøker å være veldig morsom ved å snakke om sex for å være flørtete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...