Gå til innhold

Spotting mellom mens og eggløsning. Gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på syklusdag 10 i dag og fikk plutselig brunt på papiret da jeg tørket meg etter toalettbesøk. Spottet brunt siden kl 16 ish. Hadde helt vanlig menstruasjon da jeg hadde mensen, tok graviditetstest bare noen timer før jeg fikk mensen, den var negativ. 
Tok en graviditetstest for moro skyld nå siden jet spotter, og den var svakt positiv?? Skjønner ingenting? Noen som har erfaringer?

Anonymkode: 8f08b...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cd10? Tror nok testen  var en falsk skygge da ja, å være gravid cd10 går liksom ikke. Da måtte man vært gravid før forrige mens og da ville di vært nesten en måned siden el og da ville testen vært meeeget posirix. Cd10 i syklusen har du neppe hatt eggløsning og først 10-12 dager etter en eggløsning kan man se noe på en gravisitetstest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (18 timer siden):

Cd10? Tror nok testen  var en falsk skygge da ja, å være gravid cd10 går liksom ikke. Da måtte man vært gravid før forrige mens og da ville di vært nesten en måned siden el og da ville testen vært meeeget posirix. Cd10 i syklusen har du neppe hatt eggløsning og først 10-12 dager etter en eggløsning kan man se noe på en gravisitetstest. 

Har tatt tre tester til, alle viser gravid, også digital viser 1-2😅 Skal til gyn i dag, så får se hva de finner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har tatt tre tester til, alle viser gravid, også digital viser 1-2😅 Skal til gyn i dag, så får se hva de finner

Såpass. Ja kanskje mensen ikke var mens men du ble gravid forrige syklus. Burde vel egentlig fått 3-4 snart da men, ikke godt å si, håper du er gravid og gynekolog finner ut av det :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (1 time siden):

Såpass. Ja kanskje mensen ikke var mens men du ble gravid forrige syklus. Burde vel egentlig fått 3-4 snart da men, ikke godt å si, håper du er gravid og gynekolog finner ut av det :) lykke til

Tusen takk! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...