AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Altså i starten av forholdet. Husker at sex var ubehagelig i begynnelsen av samleiet fordi jeg var anspent. Og at det pleide å svi etterpå. Tipper jeg hadde et snev av vaginisme. Og så gikk det seg til og sex ble bedre, for meg i alle fall. Men nå har jeg født et barn og det er den tiden i starten han sammenligner med. Da jeg var for anspent og trang. Nå bruker han lenger tid på å komme og jeg bare føler meg så dårlig over dette. Anonymkode: 13125...382
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Det sier seg jo selv... Anonymkode: 07c69...d46 1
AprilLudgate Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Ok, så oppsummert har han mindre tiss i størrelse og/eller følsomhet - og kjenner lite om det ikke er vaginisme? Vel, utfordringen ligger jo da hos ham. Hvor mye tid trenger han da for å få orgasme, og MÅ selve orgasmen skje via vaginalt samleie? 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Med buttplugg kommer du til å kjennes trangere ut, du kan jo prøve det. Anonymkode: ee84d...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Har du hatt mer stillesitende livstil etter du ble sammen med han? Bekkenbunnsmusklene kan bli svake hvis man ikke er aktiv. Anonymkode: 8d9f9...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men nå har jeg født et barn og det er den tiden i starten han sammenligner med. Da jeg var for anspent og trang. Nå bruker han lenger tid på å komme og jeg bare føler meg så dårlig over dette. Skjønner at det er et sårt tema, men du må jo si det du tenker. I hodet hans var det sikkert en konstantering av fakta, og ikke noe som var sårende ment. Hvis du foreksempel sier at du har bedre utbytte av sex slik det er nå, så er det jo en positiv ting for ham også. En voksen mann skjønner at det skjer ting i kvinnekroppen, og særlig hvis det er hans barn som har kommet ut der. For oss ble det veldig bra to -tre år etter siste fødsel. Hun hadde jobbet mye med muskulaturen, både under og etter svangerskapet. I tillegg fant vi ut av det med g-punktet, og det var akkurat som om mengden våthet passet oss bedre enn før. Anonymkode: 58005...c28 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 DundreMilfin skrev (6 timer siden): Ok, så oppsummert har han mindre tiss i størrelse og/eller følsomhet - og kjenner lite om det ikke er vaginisme? Vel, utfordringen ligger jo da hos ham. Hvor mye tid trenger han da for å få orgasme, og MÅ selve orgasmen skje via vaginalt samleie? Morsomt hvordan du automatisk legger skylden over på han. Hun var trangere før og han ble vant til å knulle med den friksjonen det var før. Etter barnefødsel er hun blitt videre og han merker forskjell. Er det så rart da? Jeg har 19 cm lang og 15 cm i omkrets og kjenner stor forskjell på ei som er trang og vid😉 Anonymkode: 28994...da3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 Vel, du kommer vel aldri til å komme av penetreringen? Han er mann og burde være glad han i det hele tatt bare kan pumpe på til orgasme. Du får si til han at ja det er synd det tar lengre tid, er litt kjedeligere å vente på han der han pumper, men nå gjør han deg hvertfall ikke vondt, og han har fått ett barn. Tragisk at du skal føle deg dårlig over noe slikt. Anonymkode: 42d10...496 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #9 Skrevet 23. august 2022 DundreMilfin skrev (6 timer siden): Ok, så oppsummert har han mindre tiss i størrelse og/eller følsomhet - og kjenner lite om det ikke er vaginisme? Vel, utfordringen ligger jo da hos ham. Hvor mye tid trenger han da for å få orgasme, og MÅ selve orgasmen skje via vaginalt samleie? Lavmål svar. Hvor har du det fra at penisen er liten? Har sett mange av innleggene dine her inne. Du er ikke bare feminist. Du er femcel. Klarer du ikke en tråd uten å komme med hets og stikk mot menn.... Jeg personlig erfaring og kamerater har erfaring. Det er av og til forskjell på kvinner som har født og ikke. Det sies at det blir lettere for damer for hver fødsel. Ergo blir man litt og litt videre for hver gang. Har hatt sex med ei med 3 unger og jeg kjente lite. Deal med det! Det er ikke verre å mene dette, enn å opprettholde stigmaet mot de med liten penis. Lite å gjøre med liten penis. Damer kan i motsetning ta knipeøvelse og trene bekken. Forøvrig er jeg normalt utstyrt. Hva vil du egentlig? Skal man heller lyve? Det var nødvendigvis ikke sagt for å såre eller gjøre hun usikker. Anonymkode: b4e46...0bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #10 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vel, du kommer vel aldri til å komme av penetreringen? Han er mann og burde være glad han i det hele tatt bare kan pumpe på til orgasme. Du får si til han at ja det er synd det tar lengre tid, er litt kjedeligere å vente på han der han pumper, men nå gjør han deg hvertfall ikke vondt, og han har fått ett barn. Tragisk at du skal føle deg dårlig over noe slikt. Anonymkode: 42d10...496 Nå er det ikke alle menn som klarer å komme av penetrering hvis det er som ei lunka bøtte med vann der inne. TS skriver ikke noe om at det er han som er faren? Anonymkode: b4e46...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #11 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det ikke alle menn som klarer å komme av penetrering hvis det er som ei lunka bøtte med vann der inne. TS skriver ikke noe om at det er han som er faren? Anonymkode: b4e46...0bc Nei, og så og si ingen kvinner. Vi har tross alt ikke mye følelse inni der. Så penetreringen er for mannen sin skyld, er det ikke da trist at HUN skal føle seg dårlig for bare noe han har glede av? Han gidder jo tross alt, så da kan det jo ikke være så ille. Damer pleier tross alt skåne menn for slike uttalelser. Anonymkode: 42d10...496 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #12 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, og så og si ingen kvinner. Vi har tross alt ikke mye følelse inni der. Så penetreringen er for mannen sin skyld, er det ikke da trist at HUN skal føle seg dårlig for bare noe han har glede av? Han gidder jo tross alt, så da kan det jo ikke være så ille. Damer pleier tross alt skåne menn for slike uttalelser. Anonymkode: 42d10...496 Snakk for deg selv. Det er mange damer som har glede av samleie.. Anonymkode: 28994...da3 1
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2022 #13 Skrevet 23. august 2022 (endret) Jeg er pappa til to, og har hatt sex med flere kvinner med barn, enn uten. Og jeg har normal size pikk, og har aldri kjent noen vesentlig forskjell på kvinner med og uten barn. Og forklaringen er kjempeenkel å forstå.. det er ikke slik at alle kvinner blir videre med fødsler, det som kan skje er at de revner og får ødelagt noe av mukulaturen. Da blir det nesten klink umulig å trene seg strammere med knipeøvelser. Og tranghet har mye å si hvor våt, og hvor i kåthetsakalaen kvinnen er. Og en kvinner uten barn, kan også kjennes både trang og vid ut. Hvis man skal si noe om denne trangheten, bør man helst være pappa til to eller flere.. Og aldri har jeg opplevd noen, som var for vid eller trang.. men jeg har også sørget for, at kvinnene har vært i platå 2 på kåthetsskalaen. Endret 23. august 2022 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 1 3
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #14 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Snakk for deg selv. Det er mange damer som har glede av samleie.. Anonymkode: 28994...da3 Du tar ikke feil, men jeg tror ikke det er mange som blir tent – verken menn eller kvinner, av at partneren deres bemerker at: du er for vid, eller at penisen din er for liten. Om målet er å ha god sex, vil jeg heller anbefale å bli kjent med din egen kropp, og hva du liker, kommunisere det, og lytte til hva partneren din liker og trenger. 2 2
solmåneogstjerner Skrevet 24. august 2022 #15 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ikke. Det sies at det blir lettere for damer for hver fødsel. Ergo blir man litt og litt videre for hver gang. Menn som tror de vet noe om fødsel... Tror dere at det som er vondt med fødsel er å få barnet gjennom skjeden? Nei, det er ikke det. Det som er vondt med fødsel skjer på steder hvor penis ikke kommer til ved samleie. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Skrevet 24. august 2022 Jeg synes det er trist at en mann kan si noe så dustete til sin egen kjæreste som har gitt han livets gave, altså barn. Javel, om hun ikke er like trang lengre da, hva så egentlig? Om hun så i verstefall hadde fått fødselskader som er så store at hun tisser på seg resten av livet, så skal man da støtte damen sin for hun kan ikke noe for det. Trist at en voksen mann får kjæresten sin til å føle seg dårlig ved å nevne noe så tåpelig. Stakkars tissen hans liksom, er ikke hun det evt er synd på i hans øyne nei 🙄 Anonymkode: 0c981...cd4 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #17 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er trist at en mann kan si noe så dustete til sin egen kjæreste som har gitt han livets gave, altså barn. Javel, om hun ikke er like trang lengre da, hva så egentlig? Om hun så i verstefall hadde fått fødselskader som er så store at hun tisser på seg resten av livet, så skal man da støtte damen sin for hun kan ikke noe for det. Trist at en voksen mann får kjæresten sin til å føle seg dårlig ved å nevne noe så tåpelig. Stakkars tissen hans liksom, er ikke hun det evt er synd på i hans øyne nei 🙄 Anonymkode: 0c981...cd4 Hva om det ikke var planlagt eller han ikke ville ha barn? Hva om det ikke er hans barn? Uansett. Skal man liksom drite i at sex skal være godt for resten av livet? Eller vent. Det er jo ikke så farlig for dere damer som ikke kjenner noe under penetrering uansett. (Damer som kommenterer her altså. Min kjæreste kommer lett av pentrering. Enda lettere om jeg stimulerer klitoris samtidig) Anonymkode: b4e46...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #18 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, og så og si ingen kvinner. Vi har tross alt ikke mye følelse inni der. Så penetreringen er for mannen sin skyld, er det ikke da trist at HUN skal føle seg dårlig for bare noe han har glede av? Han gidder jo tross alt, så da kan det jo ikke være så ille. Damer pleier tross alt skåne menn for slike uttalelser. Anonymkode: 42d10...496 Han gidder så kan vel ikke være så ille? Vel hun med tre barn som jeg hadde sex med gadd jeg ikke 🙂 Hadde heller ikke giddet en dame som ikke liker penetrering. Anonymkode: b4e46...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Morsomt hvordan du automatisk legger skylden over på han. Hun var trangere før og han ble vant til å knulle med den friksjonen det var før. Etter barnefødsel er hun blitt videre og han merker forskjell. Er det så rart da? Jeg har 19 cm lang og 15 cm i omkrets og kjenner stor forskjell på ei som er trang og vid😉 Anonymkode: 28994...da3 Nei, poenget mitt er at han sammenligner nåværende tilstand med hvordan det var i starten av forholdet hvor jeg opplevdes abnormalt trang og ikke med hvordan det var senere, si rett før graviditet. Det er jo ikke realistisk eller ønskelig å være så trang som jeg var pga. anspenthet og smerter. Men jeg tror ikke det er så mye videre nå sammenlignet med før graviditeten. Tydeligvis formulerte jeg HI dårlig, beklager det. TS Anonymkode: 13125...382 1
flusa Skrevet 24. august 2022 #20 Skrevet 24. august 2022 Det er normalt at man tilpasser seg en penis man jevnlig har sex med. Det kan også være andre grunner til at han bruker lengre tid på å komme,ikke nødvendigvis fordi du er 'videre'. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå