Gå til innhold

Har ikke hatt sex på 8 måneder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler en trygghet med å være sammen med min mann. Men har problemer å forstå hvorfor han ikke er interessert I sex. Jeg har sluttet å forsøke meg. Har spurt før hva det var men da skyldte han på at han jobber mye og er sliten.  

Men jeg tenker at han kanskje er homofil pga at han ikke viser interesse for det. Nå er det 8 måneder siden sist. 

Hva tenker dere om en slik situasjon?

Anonymkode: 21c67...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det var veldig lite informasjon å gå etter. Få dere en time hos terapeut, og få hjelp til å lufte tankene.  

Anonymkode: 31b51...0ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler en trygghet med å være sammen med min mann. Men har problemer å forstå hvorfor han ikke er interessert I sex. Jeg har sluttet å forsøke meg. Har spurt før hva det var men da skyldte han på at han jobber mye og er sliten.  

Men jeg tenker at han kanskje er homofil pga at han ikke viser interesse for det. Nå er det 8 måneder siden sist. 

1. mannen din finner deg ikke attraktiv, emosjonelt, fysisk og seksuelt. 

2. mannen har fysiske eller mentale utfordringer

3.  mannen har funnet seg elskerinne

4. mannen har annen legning

Anonymkode: e0a8b...7ab

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at dersom dere begge er fornøyd med situasjonen, vel, da er alt greit. Hvis ikke, bør dere ta det opp med hverandre og prøve å løse det sammen på en god måte. Gjerne med hjelp fra en parterapeut. 

Det kan være mange grunner til at han ikke er interessert. Kanskje han ikke engang vet selv hvorfor. Det å grave i årsaker er heller ikke alltid en god ide. Kanskje du kan prøve å legge merke til hva han liker i hverdagen? Eller prøve å finne måter å være nær hverandre (f.eks. en klem, sitte inntil hverandre, kyss og slikt)?

Skrevet

Den viktigste opplysningen mangler: hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: a6c05...3c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, han er ikkje "skeiv".

Det  kan vera flere grunner til at han ikkje  lenger  føler noen sexuel tiltrekning til deg. Kanskje er ansvars, og arbeidsfordelingen  ulikt fordelt, og han føler seg mer som en omsorgsperson overfor for deg. Konsekvensen blir at han føler seg både psykisk / fysisk utslitt.

Mange kvinnfolk på KG har klaget sin nød over ulikt arbeidsfordeling, og de hevder at de føler seg som noen ryddepiker overfor partneren.  Skulle gjerne sett at flere menn kunne gjitt sin versjon av arbeidsfordeling i hjemmet.  Kjenner mange par der hvor mennene blir "grovt utnyttet " av partner, og oppsiktsvekkende at de ikkje forlengst har kastet inn håndkleet.   

Anonymkode: c7030...f8a

Skrevet

Tenker han er bøg.

Anonymkode: dedf0...b4e

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: ea8a8...6e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At det ikke har med homofili å gjøre 🤦🏼‍♀️

Sexlyst er for de aller fleste ikke noe statisk. Den forandrer seg igjennom livet.

At noen mister initiativ og «drive» i 8 mnd kan forklares med ca 1 million ulike årsaker. 

Jeg har hatt perioder der jeg har hatt lyst daglig.

jeg har også hatt perioder uten lyst på over 1 år 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 71f55...1d3

Skrevet

Hva betyr det at du prøver?

Anonymkode: 71edd...711

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva betyr det at du prøver?

Anonymkode: 71edd...711

Jeg leste en gang at en jente var misfornøyd typen ikke tok hintet. Da jeg spurte så sa hun at hun hadde ligget i sofaen, men med rumpa vendt mot han. 

Så bra du spør.. for kvinnfolk har absolutt 0 evne til å sjekke opp menn eller ha game. Kan nesten bruke ordet dogshit om ferdighetene deres.

Anonymkode: 5d7b4...a3b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det ligger mye kjærlighet i sex, og sex forsterker også kjærligheten. Skulle jeg ha vært seksuellt død, har jeg i det minste ønsket deg et godt sexliv. Det eneste jeg forlanger er at du er ærlig og elsker meg. Men det jeg ikke skjønner, er at enkelte ikke ser gleden av andres nytelse. Og jeg tror den dagen man nekter andre nytelse, er det nok kroken på døra.

Haha, jeg er jo ikke seksuellt død nå da.. men har vært det, så det er lett for meg å si dette som har erfaring. Jeg berget iallfall forholdet.. av glede av å gi glede, og av seksuell forståelse..

Unnskyld mitt syn TS, men jeg skulle ønske det var flere som han, seksuellt sultne og kåte frustrerte kvinner er bare så behagelig å leve med. For alle bekymringer og frustrasjoner, blir byttet ut mot glede og masse bonuser🤭😇

Skrevet
On 8/23/2022 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

At det ikke har med homofili å gjøre 🤦🏼‍♀️

Sexlyst er for de aller fleste ikke noe statisk. Den forandrer seg igjennom livet.

At noen mister initiativ og «drive» i 8 mnd kan forklares med ca 1 million ulike årsaker. 

Jeg har hatt perioder der jeg har hatt lyst daglig.

jeg har også hatt perioder uten lyst på over 1 år 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 71f55...1d3

Jeg har tenkt mye på om han egentlig er homofil.  Hadde en kamerat av han på besøk hos oss en uke.  Begge sov i stuen. Hørte de snakke om natten på en måte og lyder fra stuen som høres ut som om de koste sammen. Kamerater har et utseende der jeg ville tippe homofil med en gang men han har kone hjemme der han bor. Men jeg kan jo ikke vite om homofili er årsaken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...