Gå til innhold

Daten som sletter deg etter du sender bildet av deg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var en fyr som spurte om snappen min i virkeligheten, vi chatta i 3 måneder, deretter spurte han meg hvordan jeg så ut, (jeg sendte stygge bilder med vilje for å se om han faktisk likte meg for meg eller utseende mitt) selvom han da har sett meg i virkeligheten ghosta han meg 2 dager etter, og i disse 2 dagene var han veldig frekk og switcha opp. Hva tenker dere? Er dette super rart eller forståelig fra hans sin side? Og hva hadde du evt gjort om samme hadde skjedd med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hege q skrev (2 minutter siden):

Så det var en fyr som spurte om snappen min i virkeligheten, vi chatta i 3 måneder, deretter spurte han meg hvordan jeg så ut, (jeg sendte stygge bilder med vilje for å se om han faktisk likte meg for meg eller utseende mitt) selvom han da har sett meg i virkeligheten ghosta han meg 2 dager etter, og i disse 2 dagene var han veldig frekk og switcha opp. Hva tenker dere? Er dette super rart eller forståelig fra hans sin side? Og hva hadde du evt gjort om samme hadde skjedd med deg?

Du sendte stygge bilder med vilje for å se om han likte deg for personligheten din gjennom snap? 🤔

Synes ikke du kan bli så overrasket over resultatet. Hva med å bare sende normale bilder av deg selv fremfor å spille spill? 

Anonymkode: ba3be...d86

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, Hege q said:

Jeg hadde ignorert han om han ikke virker interessert i meg for den jeg er. 

Skrevet

Switcha opp? 

Jeg fant betydningen, men vær så snill å skriv på norsk da. 

Anonymkode: f0a6d...f91

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Switcha opp? 

Jeg fant betydningen, men vær så snill å skriv på norsk da. 

Anonymkode: f0a6d...f91

Jeg fant det ikke ut. Hva betyr det ? 

Anonymkode: fcaa7...4ec

Skrevet

Du fikk som fortjent . De fleste ønsker både en fin og smart dame .  
ja takk begge deler. Er dama feit eller null tenning er det liksom ikke noe vits å gå videre for da vil det jo krasje uansett samme hvor smart / god hun er . 

Anonymkode: d3c31...14b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du fikk som fortjent . De fleste ønsker både en fin og smart dame .  
ja takk begge deler. Er dama feit eller null tenning er det liksom ikke noe vits å gå videre for da vil det jo krasje uansett samme hvor smart / god hun er . 

Anonymkode: d3c31...14b

Har ikke sagt jeg er feit, vet ikke hvor du får det fra.

Gjest Ghostface
Skrevet

Han er bare barnslig og hadde ikke brukt mer tid på å kontakte ham.

Skrevet
Ghostface skrev (Akkurat nå):

Han er bare barnslig og hadde ikke brukt mer tid på å kontakte ham.

Siden han brukte 3 måneder på å txte meg før jeg sendte bildet og slutta kort etter, betyr ikke det at han kun ville ha meg for utseende mitt?

Gjest Ghostface
Skrevet (endret)
Hege q skrev (2 minutter siden):

Siden han brukte 3 måneder på å txte meg før jeg sendte bildet og slutta kort etter, betyr ikke det at han kun ville ha meg for utseende mitt?

Synes bare det er barnslig gjort av ham og kontakten for ham betydde ikke like mye for ham? Jeg hadde kontakt med en fyr i to år før han ghostet meg, så man vet aldri hva de tenker. Håper du finner noen bedre. :)

Endret av Ghostface
Skrevet
Hege q skrev (1 minutt siden):

Men du skrev jo at du hadde møtt han i virkeligheten i utgangspunktet og at han da ønsket å snappe med deg. Så da er det jo personligheten din 🤷‍♀️

Anonymkode: 5dffd...e26

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hege q skrev (49 minutter siden):

Hvorfor sender du utelukkende stygge bilder? Svært få mennesker blir forelsket i en de har chatta med, og egentlig ikke kjenner. Det du driver med her er jo et rop om hjelp og oppmeksomhet. 

Og han er heller ikke daten din - dere dater jo ikke(??). Med en gang jeg leste dette, så fikk jeg et inntrykk av at du er destruktiv, TS - og at du saboterer ting med vilje for og tester folk, for å se hvor du har de. Dette igjen er en svært destruktiv adferd.

Endret av kraftwerk
  • Liker 1
Skrevet

Selv om dere har god kjemi på tekst så må det også være en fysisk tiltrekning. Tydeligvis så syntes han ikke at du var hans type. Jeg skjønner det er veldig kjipt etter å ha pratet med noen så lenge, men det er liksom litt sånn tiltrekning mellom to mennesker funker.

Det er også veldig vanlig og like både tekst og bilder, så møtes man i virkeligheten og så er det ikke kjemi likevel.. kjipt så klart, men helt normalt. 

Så han ville ikke bare ha deg for kroppen, men begge deler må klaffe er svaret.

Anonymkode: c46ea...63b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du skrev jo at du hadde møtt han i virkeligheten i utgangspunktet og at han da ønsket å snappe med deg. Så da er det jo personligheten din 🤷‍♀️

Han spurte for snappen min på gata, så han kjenner meg ikke. 

Skrevet
Hege q skrev (Akkurat nå):

Han spurte for snappen min på gata, så han kjenner meg ikke. 

Men da har han jo sett deg i virkeligheten. Og deretter sendt snapper med deg i 3 mnd.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da har han jo sett deg i virkeligheten. Og deretter sendt snapper med deg i 3 mnd.

Nei, vi snappa ikke, bare chatta. Også sendte jeg bilder etter 3 mnd og legit 2 dager etter ble jeg blokka og ghosta etter det.

Skrevet
Hege q skrev (Akkurat nå):

Nei, vi snappa ikke, bare chatta. Også sendte jeg bilder etter 3 mnd og legit 2 dager etter ble jeg blokka og ghosta etter det.

Men han så deg jo i virkeligheten i utgangspunktet, altså på gata som du skriver, når han spurte om snappen din. Da er det jo ikke utseendet ditt som er problemet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tror du virkelig at han husker hvordan du ser ut etter 3 måneder? Når dere bare hadde møtt hverandre to ganger på gata? 😂😂

Endret av kraftwerk
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men han så deg jo i virkeligheten i utgangspunktet, altså på gata som du skriver, når han spurte om snappen din. Da er det jo ikke utseendet ditt som er problemet.

Med mindre du hadde sminket og stylet deg til det ugjenkjennelige, eller han var så full at han var sveiseblind da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skjønner ikke hva jeg mener. Han så meg i gata, og spurte for snappen min, og chatta med meg for 3 mnd, og etter jeg sendte bildet ble jeg ghosta etter 2 dager, men alstå dette var lowkey stygge bilder, så han syntes sikkert jeg så bedre ut irl, og ditcha meg nå som han tror jeg ikke ser bra ut lenger. Skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...