AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #21 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): På privat øvingskjøring er jeg mer selvsikker, og bilen jeg kjører med er en litt eldre, enkel bensinbil. Jeg hadde min andre kjøretime med trafikklærer i dag. Var nervøs fordi jeg satt med trafikklærer og bilen var en nyere og avansert elbil. Jeg føler meg litt dum når jeg setter meg i kjøreskolens bil, er ikke vant til å kjøre en slik bil. Anonymkode: 78434...9a8 Du venner deg til det ☺️. Jeg har øvelseskjørt i to måneder nå og vært borti en del forskjellige biler, det tar litt tid, men man blir vant til det. Fordelen med litt nyere biler er ryggekamera synes jeg, da har man en blindsone mindre ☺️ Anonymkode: c58f7...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. september 2022 #22 Del Skrevet 22. september 2022 Helt normalt i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 22. september 2022 #23 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Bytt til automatgir hvis du ikke allerede tar automat. Det er mye lettere å konsentrere seg og fokusere på trafikksikkerhet, en ting mindre å bekymre seg for. Forøvrig kjenner jeg meg veldig godt igjen i det du beskriver og det er helt normalt. Det tar lang tid å føle seg trygg i trafikken og ikke bry deg om de som skryter av at de tok lappen på tre måneder. Du tar det i ditt tempo og det kommer litt etter litt og med erfaring uten at du merker det selv engang. Plutselig er du der at trafikklæreren sier at det er på tide å bestille time til oppkjøring . Nå har jeg hatt lappen i 3 år og helt glemt hvor nervøs og redd jeg var i trafikken Endret 22. september 2022 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå