Gå til innhold

Salatbar, overdrevet og overpriset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rema 1000 har samme utvalg som Meny, men er en del billigere. Coop mega er også billigere enn Meny, men rema kommer best ut av disse butikkene. Utvalget er heller ikke noe særlig bra, man kan lage mat hjemme som smaker bedre. Men det er jo ganske lett å kjøpe salatbar når det er allerede klart og man kan plukke ut det man vil ha.

Anonymkode: e2ab0...318

Skrevet

Ok.

Anonymkode: 51504...7a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rema 1000 har samme utvalg som Meny, men er en del billigere. Coop mega er også billigere enn Meny, men rema kommer best ut av disse butikkene. Utvalget er heller ikke noe særlig bra, man kan lage mat hjemme som smaker bedre. Men det er jo ganske lett å kjøpe salatbar når det er allerede klart og man kan plukke ut det man vil ha.

Helt enig, Meny overdriver veldig med prisen på salatbar. Rema1000 synes jeg også har rimelig pris på salatbar

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen ting er dyrere og veier mer. Kylling, fetaost, ost. 

Mens andre ting veier en del også, men er ikke særlig dyrt. Slik som tomater, paprika og bønner/kikerter. 

Så dessverre er det litt overpriset. For hvem kjøper bare salatblad som veier minst?

Anonymkode: cac74...ee5

Skrevet

Problemet løses av seg selv ved å kjøpe salat hjemme. 

ja, jeg synes også det er dyrt de gangene jeg stikker innom Meny i lunsjpausen, pleier å ende på i overkant av 70 kroner. Samtidig har jeg jo selv valgt løsningen fordi jeg har vært for lat eller ikke evnet å planlegge å lage min egen lunsj. 

Anonymkode: c1730...1d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Problemet løses av seg selv ved å kjøpe salat hjemme. 

ja, jeg synes også det er dyrt de gangene jeg stikker innom Meny i lunsjpausen, pleier å ende på i overkant av 70 kroner. Samtidig har jeg jo selv valgt løsningen fordi jeg har vært for lat eller ikke evnet å planlegge å lage min egen lunsj. 

Anonymkode: c1730...1d4

Det som er litt trist også er at man har mulighet til å lage bedre mat hjemme. Jeg tror det at man åpent kan plukke ut det man vil ha rett foran deg, gjør noe med deg. Kanskje lettere å kjøpe det. Man ser jo så mange gå rundt med salatbokser

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg trodde alle var innforstått med at Meny ikke er lagt opp til at det skal være rimeligste butikk. Det gjelder også salatbaren. 

Årsak? 

Klarer du å gjette deg til hvorfor salatbaren er dyrere på Meny TS? 

Anonymkode: b40db...b6a

• Liker 6
Skrevet

Huff. Hadde heller droppet lunchen jeg. Unødvendig dyrt, og ikke godt.

lager billigere og bedre hjemme.

Anonymkode: c124e...5eb

Skrevet

det tar ikke lang tid å kutte opp salat hjemme isteden. Mye billigere 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...