Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke å slette noen på facebook, men nå har jeg lyst. Min venninne var sammen med en i 10 år. En dag orket han ikke mer. Fant ut etterpå at han var på tinder og hadde vært det før det ble slutt også. Han legger ut på Facebook at han er med forskjellige damer på konserter og restauranter osv. Jeg kjenner at jeg blir irritert på min venninne sine vegner. Jeg og han hadde ikke mye kontakt før og blir iallefall ikke noe kontakt nå. Er det dumt å slette han? 

Anonymkode: 16538...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du oss om det? Jeg sletter folk stadig vekk. For mindre grunner enn det der. 

Anonymkode: 862a8...82a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor spør du oss om det? Jeg sletter folk stadig vekk. For mindre grunner enn det der. 

Anonymkode: 862a8...82a

Jeg har aldri slettet noen. Føler at det må være en grunn..

Skrevet

Selvsagt kan du slette han 

Anonymkode: 3f9ec...985

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri slettet noen. Føler at det må være en grunn..

En grunn? Hvorfor det? Han merker det sikkert ikke engang.

Anonymkode: 2ccae...b44

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjære all verden, hvordan er det mulig å overtenke dette? Hvis du ønsker kontakt med noen har du de som venner på Facebook, hvis ikke har du dem ikke som venn på Facebook...

• Liker 3
Skrevet

Han kommer ikke til å legge merke til eller bry seg at du sletter han, er vel forståelig med tanke på at han nå ikke er sammen med venninna di lenger. Jeg hadde sletta ex-kjærestene til venninnene mine ut av respekt for dem, og fordi jeg selv ikke har noe interesse i å være venner med folk jeg ikke snakker noe med

Anonymkode: cc9a1...2e0

• Liker 1
Skrevet

hva er problemet ditt?

Anonymkode: 097eb...fcf

Skrevet

Takk for svar. Har slettet han 

Skrevet

Helt enig i at man bør ha en god grunn, og det kan du si at det er her. Handler litt om bosted og nettverk. Hvis man bor på et lite sted, har felles venner, risikerer å møte på hverandre i sosiale sammenhenger, så er det verre å slette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...