AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Hva hadde dere damer tenkt om jeg pulte dere med singlet på? Ellers naken. Tilfeldig ligg. Har ingen arr eller sånt, men noe dårlig kroppsbilde, er verken feit eller tynn. Anonymkode: 34528...ba9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Dårlig selvbilde er turn off. Det å "pule ei dame" er også turn off. Anonymkode: afd31...e5a 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Fikk du ikke nok svar i de 10 andre trådene dine? Anonymkode: 4d37c...741 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Hadde tenkt at vi har det da ikke så travelt at du ikke rekker å kle av deg, så hvis du hadde virket normalt ellers (noe jeg egentlig tviler på), så ville jeg prøvd å ta den av deg. Hadde du tviholdt på den så ville jeg tenkt at her er det noe sykt snålt. Så hadde jeg dratt hjem. Anonymkode: cc3bc...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde tenkt at vi har det da ikke så travelt at du ikke rekker å kle av deg, så hvis du hadde virket normalt ellers (noe jeg egentlig tviler på), så ville jeg prøvd å ta den av deg. Hadde du tviholdt på den så ville jeg tenkt at her er det noe sykt snålt. Så hadde jeg dratt hjem. Anonymkode: cc3bc...d7d Hva hadde du tenkt var snålt? At jeg hadde hatt noe arr? Eller dårlig selvtillit? Anonymkode: 34528...ba9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Hva hadde du tenkt var snålt? At jeg hadde hatt noe arr? Eller dårlig selvtillit? Anonymkode: 34528...ba9 Hadde nok tenkt at du var en snål fyr. Som jeg ikke ønsker å ta sjansen på å være med. Anonymkode: cc3bc...d7d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå