sommerfugl154 Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Hei! Jeg holder på å snekre sammen et budsjett for bryllupet vårt og forsøker å danne meg et bilde på hvor mye ting koster. Da mener jeg kostnader på hvor billig man kan gjøre ting, hva som er vanlig pris å bruke og hva man bruker hvis man vil gi «det lille ekstra» på en av utgiftspostene. Og nå lurer jeg på blomster. Vi skal ha vielse ute, med full blomsterbue og muligens noe dekorasjon på benkene. Deretter skal jeg ha brudebukett, knapphullsblomst, bord-dekorasjoner og kanskje noe blomster/grønt til fotovegg. Er det noen som har hatt lignende og som kan gi litt prisantydning på hva dette kan komme til å koste? Eventuelt anbefalinger på hvor man kan spare penger? Jeg liker å vite et prislandskap før jeg snakker med forhandlerne. Greit å ikke virke heeelt virkelighetsfjern i samtalen heller og også kunne vurdere litt om man blir «lurt». Noen forhandlere oppgir jo litt dyrere priser med en gang man nevner ordet bryllup 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg giftet meg nylig og hadde 15 000,- i utgifter til blomster. Dette var knappehullsblomster, brudebukett, 2 buketter i kirken og 9 bordpynt. Anonymkode: d423f...268 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 Vi betalte 1500kr for blomster til pynt. Kjøpte det vi syntes var fint og i sesong på blomsterbutikk med 3 for 2 for snittblomster. Vi pyntet selv. Brudebukett kjøpte vi utenom, den ble satt sammen av blomsterdekoratøren i butikken, den var på rundt 700kr. Ellers hadde vi mye girlander med grønt/falske blomster som vi pyntet med, det kostet rundt 200kr (brukt på finn), også giftet vi oss på sommeren, så ute var det jo fint uansett. Vi hadde ikke noe blomsterbue. Anonymkode: 7eb50...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 Vi betalte 10.000 for blomster. Da hadde vi brudebukett, blomsterkrans i håret, 3 knapphullsblomster, 300 snittblomster hvorav 50 var grønt (tror jeg det var). Lagde dekorasjonene selv med gode hjelpere, ellers ville det nok vært dyrere med samme mengde blomster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå