Gå til innhold

Jeg holder for lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kone som får orgasme veldig fort, mens jeg trenger mer tid. Gjennomsnitt samleie er 5 minutter, og hun er ferdig lenge før dette, og jeg holder veldig lenge. Hun mener det er slitsomt og kjedelig å ha sex med meg fordi jeg holder så lenge..hva tenker dere?

Anonymkode: 4f276...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med henne. 
jeg orker ikke inn-ut sex i lang tid, jeg blir sår og øm av det. Som igjen ødelegger både lyst og evne til repetisjon. 

Anonymkode: b7658...b99

• Liker 4
Skrevet

Mener hun at det er slitsomt å ha samleie i 5 min i snitt? Det er ikke helt normalt for meg. Noen ganger er det så klart greit med bare en kjapp en, og da er det kjipt om det drar veldig ut, men det er jo unntaket da.

Anonymkode: c5ad0...c14

• Liker 1
Skrevet

Skjønner henne. Men 5 min synes jeg går fint. Du kan prøve å variere stillinger, få henne til å komme flere ganger.

Anonymkode: a946a...506

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har en kone som får orgasme veldig fort, mens jeg trenger mer tid. Gjennomsnitt samleie er 5 minutter, og hun er ferdig lenge før dette, og jeg holder veldig lenge. Hun mener det er slitsomt og kjedelig å ha sex med meg fordi jeg holder så lenge..hva tenker dere?

Anonymkode: 4f276...bd9

Uff,høres leit ut..

Syns hun rett og slett er sær,virker som hun kun tenker på sin egen nytelse.

Her holder vi på til begge har kommet. Om det tar 2 eller 20 minutter.

Vi syns heldigvis begge to at det er deilig å ha sex med hverandre,uansett hvor 'lang tid det tar'.

Vi elsker,koser,kysser,tar på hverandre.

Det er ikke bare inn og ut med kuken for å tømme seg fortest mulig.

Skrevet

Eksen og jeg var heller ikke kompatible der. Sex var ikke en time kvalitetstid for henne, men en time tapt søvn.  Jeg burde nok ha hatt adskillig lettere for å bare avslutte uten utløsning. Når man begynner å jage den, er egentlig kosen over. 

Anonymkode: c61cc...710

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...