Gå til innhold

Høres ut som en trailer kjører inne hos naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet inn i rekkehus. Fra huset ved siden av høres det ut som en trailer kjører inne i huset. Det buldrer, veggene rister, og innimellom hører jeg prating. Kan det være at naboen ser film med (veldig) høy lyd? Hva er den buldringa? Og kan noe gjøres med det? Føles som jeg har bosatt meg på en motorvei. 

Anonymkode: 83ed0...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste måten å finne ut det på, er å gå og ringe på mens den buldringen pågår og spørre hva i alle dager han holder på med der inne som bråker sånn. Er det film, får han enten skru ned eller skaffe seg trådløse hodetelefoner til lyden. 

Anonymkode: af1b5...055

• Liker 1
Skrevet

Mulig naboen din ser film med gode høytallere. Du kan jo banke på og ta en prat. Du finner ut av det da..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den eneste måten å finne ut det på, er å gå og ringe på mens den buldringen pågår og spørre hva i alle dager han holder på med der inne som bråker sånn. Er det film, får han enten skru ned eller skaffe seg trådløse hodetelefoner til lyden. 

Anonymkode: af1b5...055

Minlillesky skrev (1 minutt siden):

Mulig naboen din ser film med gode høytallere. Du kan jo banke på og ta en prat. Du finner ut av det da..

Naboen liker å bråke. Tror ikke det er noen vits i å prøve å snakke med han om dette. Han hadde sannsynligvis bare økt lyden. 

Anonymkode: 83ed0...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...