Carro123 Skrevet 19. juli 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 19. juli 2024 Kun for min egen del dette altså.. Har skrevet her før at jeg ønsker nr 3, og håper selvsagt at dette klaffer denne mnd. Måtte bare sammenligne med syklusene fra tidligere svangerskap! første bilde er med førstemann, da testet jeg etter eggløsning som da ble den 12. den mnd og vi lå deretter😂. Bilde nr 2 er med andremann som ikke var planlagt, litt usikker på eggløsning men antar den 7. eller 8. også har jeg lagt ved denne mnd helt sist. Så da får jeg vente å se 1. august om mens kommer eller ikke. Får jeg symptomer så tester jeg før, om ikke så venter jeg til IKM 🤞🏽. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carro123 Skrevet 7. august 2024 Forfatter #22 Del Skrevet 7. august 2024 Hvem skulle tro at testen plutselig var positiv? Kortvarig glede da det virker som en kjemisk graviditet. Jeg antar at jeg hadde eggløsning to ganger (trodde ikke det gikk, men man lærer stadig noe nytt). Jeg tok denne negative testen 27. juli, fordi jeg trodde jeg kunne være 10 dpo. Tiden gikk og mens dukket ikke opp.. fikk øverste test 16dpo ut i fra vanlig syklus og 8dpo ut i fra eggløsning nr 2. Strekene har vært svake hele tiden. Dagens test er svakere enn den i går. Jeg prøver å trøste meg med at cella ikke er levedyktig, og det er fantastisk hvordan kroppen ordner opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå