Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Har bare ca halvparten av norske kvinner prøvd å ri en mann/sitte oppå under sex? Det sto i Magasinet en lørdag for noen uker siden.... og det var snakk om en ganske omfattende undersøkelse. Trodde dette var en veldig vanlig stilling jeg? en annen ting var at 40% hadde hatt sex med en mann m stor penis. Betyr det at 60% av norske kvinner er misfornøyd m mannens størrelse ? Glad jeg ikke er en av dem
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Ifølge den samme undersøkelsen fantaserer hver 10. kvinne om sex med en hest, så tror ikke den er så veldig representativ den undersøkelsen der nei... Ingen kvinne jeg har diskutert sex med som ikke har forsøkt å ri (på en mann!) i hvertfall.
Gjest happyending Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Jeg tror faktisk det er en veldig representativ undersøkelse jeg.. Skal vedde på at ingen her i forumet tør å innrømme at de har fantasier om å ri på en hest, med mindre de er 100% sikre på at de er anonyme.. Jeg hadde hvertfall aldri sagt noe slikt offentlig.. Og jeg tror det er utrolig mange dårlige sexliv i Norges land, og det kan være både mannen og kvinnens feil, jeg syns ikke det høres så rart ut jeg at så mange aldri har ridd før..
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 huff... da kan man jo virkelig forstå at sex selger som det gjør i media... Må være utrolig masse seksuell frustrasjon ute og går!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå