Gå til innhold

Er du helt trygg på din egen kjønnsidentitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært sikker på det hele livet? Eller har du noengang tenkt at du er noe annet?

Anonymkode: 06bcd...d01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid vært sikker.

Anonymkode: 89186...6a8

• Liker 6
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er jeg, alltid vært sikker. 

Skrevet

Ja, alltid visst jeg er kvinne og feminin. Skjønte ikke at jeg var lesbisk før jeg var i begynnelsen av 20-åra, derimot.

Anonymkode: b69cb...a6e

• Liker 1
Skrevet

Så klart. Alltid.  

Anonymkode: 63699...647

• Liker 1
Skrevet

Sikker på identiteten, men funnet ut i senere tid at jeg er demiseksuell.

Anonymkode: 3d4b9...53c

Skrevet

Absolutt sikker.

Genetikk sier ingenting om meg som person, unntatt at jeg har kvinnelige kjønnskarateristika.

Anonymkode: 8624d...f4c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg lurte litt en periode på ungdomsskolen. Kjente ikke eller hørte ikke om andre som var lesbiske, mens Se & Hør og Allers var fulle av historier om transkjønnede. Føltes vel lettere å være det samme som andre jeg hørte om (selv om de var fremmede) enn å være lesbisk helt alene. 

Anonymkode: bdfc1...0fa

Skrevet

Ja, har aldri vært i tvil om at jeg er kvinne. Til tross for at jeg var skikkelig guttejente i barnehagen og på barneskolen, hadde flest guttevenner og helst ville være storebror da vi lekte mor, far og barn. 

Anonymkode: 21d88...b32

• Hjerte 2
Skrevet

Ja. Nå har ikke "kjønnsidentitet" vært et tema i 95% av mitt liv, men aldri tenkt noe annet enn at det finnes to kjønn, og at jeg født som det ene. Ikke noe jeg kan eller vil "identifisere" meg vekk fra.

Anonymkode: 4a7a0...c85

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

100% sikker, synes synd på de som har helt normale "guttejente" perioder og som risikerer å bli satt på pubertets-blokkere og ødelagt for resten av livet.

Anonymkode: e9a5e...4d2

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja, helt 100 % sikker. Å tenker at å bytte kjønn er tull! 

Anonymkode: 9889b...fb6

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg er altfor LAT til å gidde å være noe annet.

Anonymkode: 492eb...b58

• Liker 1
Skrevet

Ja, selv hvor mange "gutteleker" jeg lekte med, og hvor mange gutter jeg hang med. Og selv om jeg hater kjoler og sminke og har aldri brukt det. Vet jeg var jente og nå kvinne. 

De fleste som maser om "kjønnsidentitet" mener personlighet og kjønnsroller. Har fortsatt ikke sett noen si noe beviser noe annet.

Anonymkode: fe272...c37

• Liker 5
Skrevet

Alltid vært sikker. Har vært skikkelig guttejente, trives bedre i en guttegjeng enn en jentegjeng, null interesse for klær, interiør, sminke og hår, men har aldri følt meg som noe annet enn jente.

Anonymkode: 0c40a...39b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri visst at det er noe man i det hele tatt kunne lure på før nå når jeg er godt over 30 og det har blitt skikkelig populært.

Anonymkode: 4476a...c0c

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg og 99% av befolkningen er det. 

Skrevet

Ja 😊 aldri tvilt på det. Jeg har stilt meg selv spørsmålet, men når man overtenker blir man aldri sikker på noe 

Anonymkode: 7e8e4...9c1

• Liker 1
Skrevet

Ja, 100% trygg på det. 

Skrevet

Ikke tvilt et øyeblikk! Jeg er hetero kvinne 100% selv om jeg fra jeg var liten har hatt mest guttevenner, jobbet i mannsdominert yrke i mange år, interesserer meg for biler og gaming og har 0 interesse for sminke og shopping 🤷🏻‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...