Gå til innhold

Er dette normalt etter feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 15 mnd gammel har hatt feber siden torsdag til søndag. Har ikke hatt feber igår og i dag men hun oppfører seg ikke normal. Gråter mye..spiser ingen ting..virker trøtt. Vil bli bært..

Er dette normalt?

Anonymkode: ee036...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jenta mi på 15 mnd gammel har hatt feber siden torsdag til søndag. Har ikke hatt feber igår og i dag men hun oppfører seg ikke normal. Gråter mye..spiser ingen ting..virker trøtt. Vil bli bært..

Er dette normalt?

På lørdag tok jeg med henne til legevakten og fikk tatt blodprøver hun hadde ingen infeksjoner...heldigvis

Ts

Skrevet

Har du vært hos lege, med henne?

Anonymkode: 330de...6b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vært hos lege, med henne?

Anonymkode: 330de...6b2

På lørdag tok jeg med henne til legevakten og fikk tatt blodprøver hun hadde ingen infeksjoner...heldigvis

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På lørdag tok jeg med henne til legevakten og fikk tatt blodprøver hun hadde ingen infeksjoner...heldigvis

Har du tatt temperaturen på henne da? Kanskje du skulle fått en akuttime hos fastlegen?

Anonymkode: 889e1...684

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du tatt temperaturen på henne da? Kanskje du skulle fått en akuttime hos fastlegen?

Anonymkode: 889e1...684

Ja har fått sjekket. Hun har ikke feber nå lenger. 

Skrevet

Tenker det er normalt å vere litt rufsen i kroppen etter sjukdom. Ho er kanskje ikkje heilt frisk enno,sjølv om feberen har gått ned. Så sånn sett normalt. 

Du får følge med om det kjem tiss i bleiene og passe på at ho får i seg væske. Blir ho verre eller lenge slapp så er jo ein ny tur til legen lurt. 

Anonymkode: c9be4...069

• Liker 1
Skrevet

Min hadde feber en gang i måneden minst første halvannet år i barnehagen. Noen ganger var det omgangssyke eller forkjølelse eller noe, men oftest var det «bare» feber og dårlig form.

Anonymkode: a3bbf...a49

Skrevet

Korona kanskje

Anonymkode: a3bc2...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...