Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Beste oppmuntringen for meg. Er så vanskelig bare så komedie hjelper litt på stemningen der

Endret av Woah0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner den. Hvilket nivå er du på? Det er strengt tatt ikke før vgs man bør sette seg et karaktermål for så å planlegge hvordan man skal fullføre kurset. Som du sikkert har hørt tidligere, så handler det om å øve, øve og øve. Det er ikke før man forstår stoffet at man føler mestring, men kommer du over den kneika der, så er du allerede langt.😊

Skrevet

Altså... lær deg regnerekkefølgen før du gjør noe annet. Jeg fikk ikke den åpenbaringen før jeg var 22 og begynte å studere. Fikk 2 på matteeksamen på ungdomsskolen, droppet ut fra S-matte på vg2 fordi jeg fikk 1 på første prøven, men da vi repeterte matte på studiet og jeg (for aller første gang) lærte og forsto regnerekkefølgen, så kom åpenbaringen. Det måtte selvsagt en del øving til, for mengdetrening er viktig, men det hjelper ikke om man ikke forstår det man holder på med. Jeg gikk til slutt ut med en A i matte, kun pga. læreren som startet med å terpe på regnerekkefølgen.

Anonymkode: 23a21...aa1

Skrevet

PEDMAS

Anonymkode: ac7c3...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...