Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg skal angivelig på tur i morgen, og komme hjem på søndag. Dette har vi bestemt for over en måned siden, bestilt billetter og alt.

Men, han mener han har mye stress og mye å gjøre på jobben. Greit nok, han har fått tid til dette. Men, jeg har ikke hørt noe fra han siden vi var sammen på lørdag.

Jeg hadde jo forventet at han skulle ringe eller komme innom søndag, absolutt senest mandag, så vi skulle planlegge aktiviterer og diskutere hva vi skulle pakke med oss etc.

Dette har ikke skjedd, og da føles det jo som om han bare saboterer turen for meg. Han visste at jeg gledet meg til denne turen.

Nå vurderer jeg å bare ikke møte opp, ikke gidde å halve dagen fri fra jobb i morgen likevel. La han komme til tomt hus, og at jeg ikke er ferdigpakket eller noe, at jeg er på jobb når vi liksom skal dra. Er så sint og skuffet at jeg har ikke ord.

Mye av gleden med en tur er jo å planlegge og glede seg sammen, men alt dette er jo tatt fra meg.

Ringte han og sendte meldinger både på søndag og mandag, og sendte mail til jobbmailen hans. Han har ikke svart på noe, ikke ringt tilbake. Ingenting.

Hvorfor skjer dette? Det er så ondskapsfullt at jeg ikke har ord. Det er han som har betalt for hele turen, så sånn sett taper ikke jeg noe på droppe hele dette opplegget. Han hadde fortjent dette som en lærepenge. Han gleder seg vel ikke heller, når han ikke engang vil samkjøre pakking og planlegging overhodet? Klarer knapt gjøre noe på jobb engang.

Hva er best å gjøre her? Kjenner jeg er både sint, fortvilet, trist, sjokkert.....helt oppgitt.

Anonymkode: 01a5b...71d

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro deg ned, dere skal jo ikke dra før på fredag!

Anonymkode: 311ce...7da

• Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ro deg ned, dere skal jo ikke dra før på fredag!

Anonymkode: 311ce...7da

Nei, vi skal dra i morgen, etter planen i alle fall.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, vi skal dra i morgen, etter planen i alle fall.

Hører du ikke noe i løpet av dagen i dag, så driter du i det. Da jobber du full dag i dag og planlegger utifra at turen er blitt avlyst.

Anonymkode: f51b8...73d

• Liker 6
Skrevet

I morgen*

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hører du ikke noe i løpet av dagen i dag, så driter du i det. Da jobber du full dag i dag og planlegger utifra at turen er blitt avlyst.

Ja, heller mer og mer mot det alternativet.

Jeg fatter ikke at det er mulig å behandle noen så dårlig som dette.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Planlegge? Dette høres ut som mye stress og mas før turen. Regner med at han kan pakke selv og dere kan prate om hva dere ønsker å gjøre på turen. 

En tur planlagt en uke før det skjer er da bare tåpelig. Skjønner at han trekker seg unna.

Anonymkode: c7041...ba3

• Liker 35
  • Nyttig 2
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som han saboterer mer enn bare en tur nå. Han saboterer jo hele forholdet ved å fryse deg ut og ikke svare deg på verken meldinger eller telefon på dagesvis! 

Jeg hadde blitt både skuffet og lynende forbannet om jeg var deg. Man behandler rett og slett ikke partneren sin på den måten. 

Ja, enig. Jeg er rasende, trist og fortvilet på samme tid. Jeg fatter ikke at en voksen person kan oppføre seg sånn, mot en kjæreste til og med.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Planlegge? Dette høres ut som mye stress og mas før turen. Regner med at han kan pakke selv og dere kan prate om hva dere ønsker å gjøre på turen. 

En tur planlagt en uke før det skjer er da bare tåpelig. Skjønner at han trekker seg unna.

Anonymkode: c7041...ba3

Hva prater du om?

Det er normalt å planlegge turer frem i tid! At han ikke har svart henne siden lørdag, er hinsides! Utrolig dårlig gjort av ham å ignorere henne på den måten.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta turen alene?

Anonymkode: 8fa54...c89

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta turen alene?

Anonymkode: 8fa54...c89

Eh, nei. Det skulle være en kjærestetur, så hele poenget er å dra sammen. Dessuten er det han som har kjøpt billettene og har styr på alt sånt. Så, han har kastet bort en del penger i så fall, når han oppfører seg som nå.

• Liker 3
Skrevet

Legg andre planer for helgen. At han har det travelt er greit,  at han ikke gidder å svare deg er ikke greit. Legg andre planer og glem hele fyren. 

Anonymkode: 72fff...994

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæresten og jeg skal angivelig på tur i morgen, og komme hjem på søndag. Dette har vi bestemt for over en måned siden, bestilt billetter og alt.

Men, han mener han har mye stress og mye å gjøre på jobben. Greit nok, han har fått tid til dette. Men, jeg har ikke hørt noe fra han siden vi var sammen på lørdag.

Jeg hadde jo forventet at han skulle ringe eller komme innom søndag, absolutt senest mandag, så vi skulle planlegge aktiviterer og diskutere hva vi skulle pakke med oss etc.

Dette har ikke skjedd, og da føles det jo som om han bare saboterer turen for meg. Han visste at jeg gledet meg til denne turen.

Nå vurderer jeg å bare ikke møte opp, ikke gidde å halve dagen fri fra jobb i morgen likevel. La han komme til tomt hus, og at jeg ikke er ferdigpakket eller noe, at jeg er på jobb når vi liksom skal dra. Er så sint og skuffet at jeg har ikke ord.

Mye av gleden med en tur er jo å planlegge og glede seg sammen, men alt dette er jo tatt fra meg.

Ringte han og sendte meldinger både på søndag og mandag, og sendte mail til jobbmailen hans. Han har ikke svart på noe, ikke ringt tilbake. Ingenting.

Hvorfor skjer dette? Det er så ondskapsfullt at jeg ikke har ord. Det er han som har betalt for hele turen, så sånn sett taper ikke jeg noe på droppe hele dette opplegget. Han hadde fortjent dette som en lærepenge. Han gleder seg vel ikke heller, når han ikke engang vil samkjøre pakking og planlegging overhodet? Klarer knapt gjøre noe på jobb engang.

Hva er best å gjøre her? Kjenner jeg er både sint, fortvilet, trist, sjokkert.....helt oppgitt.

Den eneste måten dette straffer ham er dersom han møter opp... mener du seriøst at du har tenkt til å selv sabotere turen etter at du har kranglet deg til at den skal fortsette på tross av at han har fortalt deg hvor mye han har å gjøre med jobb og at han er stresset?

Du har ikke tenkt på at han kanskje ikke har hatt tid/energi til å prate med deg fordi han han har så mye han må gjøre med jobben fordi han må ta fri for å dra med deg?

Så han velger å ta turen for å blidgjøre deg på tross av jobbstress etc,  og når han kommer for å hente deg så skal han oppdage at du er så utakknemlig at du ikke gidder å ta den likevel og ikke bare det men du bevisst sier ikke ifra, men heller fucker opp dagen hans ved at han tar seg fri han egentlig ikke har tid til for din skyld, for så å komme til tomt hus?

Jeg håper du gjør det, og jeg håper han dumper ræva di som du fortjener.

Han får seg nok en lærepenge ja, og den er at bare en idiot gidder å være i et forhold med en selvsentrert, histrionisk og hevngjerrig kvinne.

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg kommer aldri noensinne til å forstå meg på mannfolk. Handlingene og den såkalte logikken henger deres  ikke på greip.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 16
Skrevet
Kipling skrev (1 minutt siden):

Den eneste måten dette straffer ham er dersom han møter opp... mener du seriøst at du har tenkt til å selv sabotere turen etter at du har kranglet deg til at den skal fortsette på tross av at han har fortalt deg hvor mye han har å gjøre med jobb og at han er stresset?

Du har ikke tenkt på at han kanskje ikke har hatt tid/energi til å prate med deg fordi han han har så mye han må gjøre med jobben fordi han må ta fri for å dra med deg?

Så han velger å ta turen for å blidgjøre deg på tross av jobbstress etc,  og når han kommer for å hente deg så skal han oppdage at du er så utakknemlig at du ikke gidder å ta den likevel og ikke bare det men du bevisst sier ikke ifra, men heller fucker opp dagen hans ved at han tar seg fri han egentlig ikke har tid til for din skyld, for så å komme til tomt hus?

Han får seg nok en lærepenge ja, og den er at bare en idiot gidder å være i et forhold med en selvsentrert, histrionisk og hevngjerrig kvinne.

Ingen har det så travelt at de ikke kan sende en kort melding. Herregud.

• Liker 40
  • Nyttig 9
Skrevet
Kipling skrev (1 minutt siden):

Hvor kommer dette fra? Jeg har ikke mast, har tvert imot vist forståelse for at han har mye å gjøre på jobb som han vil bli ferdig med før turen.

Men det er selvsagt ikke greit å ignorere meg i dagevis før en lenge avtalt tur. Synes du det er normal oppførsel? Du virker hatsk, har vel aldri vært i et forhold heller.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Bor dere ikke sammen? Hva for et forhold har dere som ikke snakker sammen på flere dager, og det dagen før dere skal reise? Vet du heller ikke hvor dere skal på tur selv om han allerede har kjøpt billetter?

Her er det veldig mye som skurrer.

Anonymkode: 11815...710

• Liker 6
Skrevet

Ingen har så mye å gjøre på jobb at de ikke rekker å svare på en tekstmelding engang. Ingen. 
Han kunne skrevet kjapt at han er opptatt, men gleder seg til tur eller noe lignende. 

Ts, dette er ikke greit. Det virker som om han prøver å ghoste deg fullstendig. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt her - har han sagt at han har det for travelt til å dra på tur og antydet at han skal/vil/må droppe det, eller har han det bare for travelt til å treffes og planlegge så mye i forkant? (Seriøst - du vil møtes for å diskutere hva dere skal pakke?) At han ignorerer alle forsøk på kontakt har jeg full forståelse for at du er sur for, men jeg ser ikke hvorfor din reaksjon her er å droppe turen fordi du er furten. Det er bare å skyte seg selv i foten.

• Liker 33
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...