Gjest Adobyen Skrevet 2. november 2022 #21 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke dekk har du gått for? 😊 Anonymkode: c02ed...e80 Det er et merke jeg aldri har hørt om før, så det blir spennende. Jeg har alltid brukt Hakkapelitta med pigger på vinteren. Kjøpt hos et dekksenter.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #22 Skrevet 2. november 2022 Adobyen skrev (22 minutter siden): Det er et merke jeg aldri har hørt om før, så det blir spennende. Jeg har alltid brukt Hakkapelitta med pigger på vinteren. Kjøpt hos et dekksenter. Ah, okei. Har ikke hørt så mye om disse selv, men håper de er bra siden det er første gang du har piggfritt på bilen. 😊 Vi setter på Hakkapeliitta R5 på ene bilen nå snart, kjenner jeg er veldig spent på disse. Har R3 fra før på en av de andre, og dette er det desidert beste piggfri dekket jeg har hatt på en av mine til nå. Anonymkode: c02ed...e80
Gjest Adobyen Skrevet 2. november 2022 #23 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ah, okei. Har ikke hørt så mye om disse selv, men håper de er bra siden det er første gang du har piggfritt på bilen. 😊 Vi setter på Hakkapeliitta R5 på ene bilen nå snart, kjenner jeg er veldig spent på disse. Har R3 fra før på en av de andre, og dette er det desidert beste piggfri dekket jeg har hatt på en av mine til nå. Anonymkode: c02ed...e80 Lykke til med vinterhjulene 🚙❄️
Slipses Skrevet 2. november 2022 #24 Skrevet 2. november 2022 Adobyen skrev (1 time siden): Det er et merke jeg aldri har hørt om før, så det blir spennende. Jeg har alltid brukt Hakkapelitta med pigger på vinteren. Kjøpt hos et dekksenter. https://www.motor.no/tester/motors-vinterdekktest-2022-falken-winterpeak-f-snow-1-piggfrie-dekk/232602 Falken er ok det.
Gjest Adobyen Skrevet 2. november 2022 #25 Skrevet 2. november 2022 Slipses skrev (19 minutter siden): https://www.motor.no/tester/motors-vinterdekktest-2022-falken-winterpeak-f-snow-1-piggfrie-dekk/232602 Falken er ok det. Tusen takk for linken 💙 det var interessant å se
Maskinfører Skrevet 13. november 2022 #26 Skrevet 13. november 2022 (endret) Har Federal Himalaya SUV 245/70R16 Piggfritt til min Mitsubishi L200 Kostet 4 700,- ink mva og frakt Fevik Dekk AS Endret 13. november 2022 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #27 Skrevet 13. november 2022 On 10/28/2022 at 11:52 PM, Adobyen said: Hvordan ligger dere an med vinterhjulene? Jeg fikk skodd min 🚙 i går Det ser ikke så veldig vinterlig ut her ennå, men det kan snu fort. Ligger fint an her! La om før helgen, til piggfritt fra oppvarmet garasje som ble vasket over før de havnet der. Det skal ganske mye mindre til enn hva mange tror, hele prosessen med vask og alt tar under en time for min del. Garasjejekk er dog et must, håpløst å bruke den kriseløsningen som følger med bilen. Dekkene er fra i fjor, noe som er fint da vinterdekk i stor grad er ferskvare. Kaster sjeldent dekk pga. mønsterdybde, men derimot pga. alder og/eller hardhet. Anonymkode: 0d3dd...f61
Gjest Ramona1970 Skrevet 13. november 2022 #28 Skrevet 13. november 2022 Jeg har ikke skiftet enda, ikke antydning til frost på veien her, som er innlandet faktisk. Jeg tyner det så lenge jeg kan, siden jeg ikke er avhengig av bilen daglig. Og jeg syns ikke garasjejekk er et must, selv om det er mye enklere og tar kortere tid. Jeg har alltid brukt jekken i bilen og skiftet selv siden jeg fikk bil for over 20 år siden. Tar det som trim
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå