Gå til innhold

Nav mangler inntektsmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på nav sine sider at nav mangler inntektsmelding for sykemeldingen min fra juli. Er nav som skal utbetale tror jeg.. jeg var sykemeldt i 4 uker i juli. Første 2 ukene fikk jeg sykepenger for av  min arbeidsgiver mens de neste har jeg ikke fått ennå. 

Må jeg purre på arbeidsgiver eller hva gjør man ? Tenk om arbeidsgiver ikke gjør noe? Mister man da rett til sykepenger.. er dette noe man må jobbe og stresse med for å få eller ? 

Anonymkode: 79a29...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Står på nav sine sider at nav mangler inntektsmelding for sykemeldingen min fra juli. Er nav som skal utbetale tror jeg.. jeg var sykemeldt i 4 uker i juli. Første 2 ukene fikk jeg sykepenger for av  min arbeidsgiver mens de neste har jeg ikke fått ennå. 

Må jeg purre på arbeidsgiver eller hva gjør man ? Tenk om arbeidsgiver ikke gjør noe? Mister man da rett til sykepenger.. er dette noe man må jobbe og stresse med for å få eller ? 

Er arbeidsgiver som må sende inntektsmelding ja.

Nav gjør ingenting før den er sendt inn så purr på arbeidsgiver asap!

Anonymkode: af2f0...67d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er arbeidsgiver som må sende inntektsmelding ja.

Nav gjør ingenting før den er sendt inn så purr på arbeidsgiver asap!

Anonymkode: af2f0...67d

Jeg har purret. For et merkelig system. Inntektene burde beregnes automatisk. Kan jo da risikerer at arbeidsgiver ikke sender den selv om jeg purrer.  Men får håpe 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...