AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Står på nav sine sider at nav mangler inntektsmelding for sykemeldingen min fra juli. Er nav som skal utbetale tror jeg.. jeg var sykemeldt i 4 uker i juli. Første 2 ukene fikk jeg sykepenger for av min arbeidsgiver mens de neste har jeg ikke fått ennå. Må jeg purre på arbeidsgiver eller hva gjør man ? Tenk om arbeidsgiver ikke gjør noe? Mister man da rett til sykepenger.. er dette noe man må jobbe og stresse med for å få eller ? Anonymkode: 79a29...128
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Står på nav sine sider at nav mangler inntektsmelding for sykemeldingen min fra juli. Er nav som skal utbetale tror jeg.. jeg var sykemeldt i 4 uker i juli. Første 2 ukene fikk jeg sykepenger for av min arbeidsgiver mens de neste har jeg ikke fått ennå. Må jeg purre på arbeidsgiver eller hva gjør man ? Tenk om arbeidsgiver ikke gjør noe? Mister man da rett til sykepenger.. er dette noe man må jobbe og stresse med for å få eller ? Anonymkode: 79a29...128 Er arbeidsgiver som må sende inntektsmelding ja. Nav gjør ingenting før den er sendt inn så purr på arbeidsgiver asap! Anonymkode: af2f0...67d 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er arbeidsgiver som må sende inntektsmelding ja. Nav gjør ingenting før den er sendt inn så purr på arbeidsgiver asap! Anonymkode: af2f0...67d Jeg har purret. For et merkelig system. Inntektene burde beregnes automatisk. Kan jo da risikerer at arbeidsgiver ikke sender den selv om jeg purrer. Men får håpe 🥰 Anonymkode: 79a29...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå