Gå til innhold

Hvilken farge på gardiner? Blå vegger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i stuss her. Stuen er malt i blå fargen Byge. Men hvilken farge skulle jeg hatt på gardinene….? Jeg vurderer blå gardiner. Fargene ellers i stuen går litt i bruntoner og svart. Har mange vinduer i stuen, men tenker på å kun ha gardiner på de to største vinduene. Litt usikker på det også. 

Anonymkode: 8d04f...7e9

Skrevet

Hva med noe i denne fargen?

jot_1638299-04_Fm_M0050707.jpeg.jpg

Anonymkode: 2bb5a...20f

Skrevet

Hvitt? 

Om dere ellers har mye brunt og svart, så kanskje noe i grønntoner hadde vært fint? 

Anonymkode: 8a5ea...63e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i stuss her. Stuen er malt i blå fargen Byge. Men hvilken farge skulle jeg hatt på gardinene….? Jeg vurderer blå gardiner. Fargene ellers i stuen går litt i bruntoner og svart. Har mange vinduer i stuen, men tenker på å kun ha gardiner på de to største vinduene. Litt usikker på det også. 

Du har allerede 3 forskjellige farger så ikke ta inn en 4 med å velge gardiner i noe annet enn de fargene som du allerede har. 

Egentlig håpløst når man ikke ser rommet og de andre interiøret men velg en nyans av fargen på veggen  sofaen, gulvteppet eller pynteputene.

Anonymkode: 50d70...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har allerede 3 forskjellige farger så ikke ta inn en 4 med å velge gardiner i noe annet enn de fargene som du allerede har. 

Egentlig håpløst når man ikke ser rommet og de andre interiøret men velg en nyans av fargen på veggen  sofaen, gulvteppet eller pynteputene.

Anonymkode: 50d70...42e

Enig i det du sier om å ikke ta inn en 4 farge. Derfor er jeg har tenkt på blå gardiner. Takk for tips! 😊

Skrevet

Champagne,  kobber

Anonymkode: 33ed2...336

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Beige? 

Anonymkode: ed48d...1b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvitt? 

Om dere ellers har mye brunt og svart, så kanskje noe i grønntoner hadde vært fint? 

Anonymkode: 8a5ea...63e

Helt enig med grønntoner, eller en dypere mer "kongeblå" blåfarge med hvit lin bak (altså doble gardiner)

Anonymkode: 989ad...56c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stuen er malt i blå fargen Byge. (…) Fargene ellers i stuen går litt i bruntoner og svart.

Byge ser ut til å være en mørk grå med bittelitt blått i. Som kjent er hverken grått eller svart farger. Brun er nøytralt. Med en så utstudert kjedelig palett trenger du virkelig farger! Kjør på med farger! 

Anonymkode: 980c4...702

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Champagne,  kobber

Anonymkode: 33ed2...336

Har tenkt litt på kobber eller rustfarge. Har et maleri på veggen som har litt de fargene. Pynteputer kan kjøpes i samme tonene. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...