Gå til innhold

Turnoff med høreapparat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg liker en med høreapparat 🙂 Absolutt ikke turnoff. Heller ikke turnon. Mulig et minus at høreapparatet får ham til å se eldre ut enn han er. Men det er et så lite minus at det ikke teller.

Hva er «dobbelt høreapparat»?

Anonymkode: 2d29f...2c4

Trodde moderne høreapparat var nærmest usynlig?

Anonymkode: c9ff6...eff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høreapparat sidestiller jeg med briller. Null problem å date noen som har det.

Anonymkode: 4971e...6fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er de. Jeg mistet hørselen når jeg var 29 og fikk omtrent panikk når legen sa at det jeg måtte ha høreapparater. Men, når jeg fikk se apparatene ble jeg overrasket. De er små og lades slik som airpods og man kan streame all lyd direkte fra mobilen til høreapparatene. Dessuten kan man velge mellom mange farger og modeller. 

9883C42C-A741-4B91-9DB6-DF17FC84D57B.jpeg

BBA6DB05-04B5-4626-BB23-BEFD99AF69D9.jpeg

34AFD172-F239-4FF4-AAE1-00F0BC4F4ABB.jpeg

Anonymkode: 263f9...002

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem. 
Har en venninne som bruker høreapparat, og jeg ble overrasket da hun fortalte det, for jeg la ikke merke til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det stemmer, de er det.   Du lader dem selv, det er slutt på de "kladosene" med batteri.

Hilsen bruker, som har 0 problem med damer (når det gjelder h.app.)   😉

Anonymkode: 9e6f0...fc8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taluno skrev (12 timer siden):

Null problem. 
Har en venninne som bruker høreapparat, og jeg ble overrasket da hun fortalte det, for jeg la ikke merke til det. 

Det er veldig synlig på menn (med kort hår). Kanskje vanskeligere å se på kvinner (og menn) med langt hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Nei, og jeg er enig i at det er mer turn off å si "hææææ?" hver gang man sier noe. Heller bruke høreapparat enn at man må skrike inn øret på folk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er veldig synlig på menn (med kort hår). Kanskje vanskeligere å se på kvinner (og menn) med langt hår?

Om man legger merke til noe handler ikke nødvendigvis om hvor synlig noe er. 
Jeg tenker ikke over om folk bruker briller, før de plutselig er uten...  Eller at håret blir langt før de klipper det... 

Og om jeg ser noen med høreapparat, så ville jeg ikke tenkt ett halvt minutt på det engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (48 minutter siden):

Jeg tenker ikke over om folk bruker briller, før de plutselig er uten...  Eller at håret blir langt før de klipper det... 

Og om jeg ser noen med høreapparat, så ville jeg ikke tenkt ett halvt minutt på det engang.

Ok… så om venninnen din sier noe om brillene sine, så blir du kanskje overrasket? Fordi du ikke hadde lagt merke til at hun hadde briller?

Skjønner ikke hvorfor du svarer meg som om jeg hadde skrevet at høreapparat er et problem. Jeg bare påpekte at de er jo ikke usynlige. Noe heller ikke briller er. Linser, derimot, er så godt som usynlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (14 timer siden):

Nei, og jeg er enig i at det er mer turn off å si "hææææ?" hver gang man sier noe. Heller bruke høreapparat enn at man må skrike inn øret på folk :P

Der har du meg. Derfor unngår jeg alt sosialt som pesten. Spesielt i lokaler der det er mye bråk. Et kjedelig handikap å ha, men jeg har et glimt i øyet likevel. 

Anonymkode: 68b91...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Turnoff med høreapparat? hva i ALLE DAGER slags spørsmål er det? Folk som bruker høreapparat bruker jo det for en grunn. Jeg gikk i klasse med en gutt på videregående som var født døv. Kjempe kjekk selv om han brukte høreapparat på begge ørene og kommuniserte med tegnspråk, selv om han hadde noe språk. Det har jo ikke en dritt å si? 

Anonymkode: 8201f...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taluno skrev (6 timer siden):

Veldig godt sagt!

Anonymkode: a638f...9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig ikke. Hadde nok bare vært en ekstra del å bli glad i. Sånn som man blir glad i folk og det som de har med seg. Mannen min har av og til litt tics hvis han blir sliten, han kniper øynene hardt igjen når han blunker og av og til på forskjellig øye. Han merker det ikke selv. Det kan se litt snålt ut, men jeg synes det er et sjarmerende trekk ved han og blir ekstra varm i hjertet hver gang. 

Anonymkode: cc18b...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei selvfølgelig ikke. Hadde nok bare vært en ekstra del å bli glad i. Sånn som man blir glad i folk og det som de har med seg. Mannen min har av og til litt tics hvis han blir sliten, han kniper øynene hardt igjen når han blunker og av og til på forskjellig øye. Han merker det ikke selv. Det kan se litt snålt ut, men jeg synes det er et sjarmerende trekk ved han og blir ekstra varm i hjertet hver gang. 

Bare for å presisere: Jeg sammenligner ikke å blunke hardt med å høre dårlig, poenget er bare at det uperfekte gjør folk man er glad i perfekte ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...