G.A. Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Har nå fått en liten gladmelding hos gynekologen i dag. Jeg har EL i dag, i den egglederen som IKKE er tett. Så i kveld blir det hanky panky! MEN i morgen blir det fest.. Hva gjør vi da med alkoholen? Vet det kan minske sjangsen for å bli gravid.. Bør jeg være forsiktig med alkoholen i morgen? Bør han være forsiktig med alkoholen? Kommer til å bli svært vanskelig å bare ta ett glass vin, har gledet meg til denne festen i 2 måneder..
Malama Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Vel, om HAN bør være forsiktig, om det er el, edm tilhørene sengevals , i dag, når festen er i morgen.... det er detvel liten fysiologisk årsak til, ettersom dere er ferdig i senga før festen. (men de sædcellene han "lager" i morgen er vel ikke "ferdig til bruk" før om tre måender eller noe sånn, utfra hva jeg har lest? Sånnsett er det lite relevant for i morgen og dagnes el uansett...) for din egen del.... det må du nesten bare bestemme selv. Det er jo masser av unger som er laget i fylla da... Det er ingen fare for at en fest i morgen skal påvirke ungen, ettersom den slett ikke ahr noen kobling til deg før den fester seg om en uke, DERSOM dere lykkes. Jeg kan ikke gi råd videre, jeg har null erfaring med det der (ettersom jeg i tillegg til å ikke være gravid også er avholdsmenneske uansett) du må nesten bare finne ut selv hva du vil. Det kan jo være din siste fest på en stund? Men vil det plage degi bakhodet, dersom dere ikke lykkes? (eller om dere lykkes?) Det er vanskelig å vite for andre enn deg selv. Jeg tenker "kos deg", men... du må nesten gjøre som du selv vil.
G.A. Skrevet 24. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2005 Takk for fint svar. Jeg leter ikke etter teoretiske svar, jeg vil bare høre deres andre meninger. Så jeg setter pris på svaret ditt Malama. Jeg er ikke bekymret for at barnet, dersom jeg blir gravid, skal ta skade av festen. Jeg lurer bare på om at sjangsen for at et befruktet egg ikke festen seg eller liknende som følge av alkoholbruk.. All respekt til deg Malama som er avholdende.
G.A. Skrevet 24. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2005 Men vil det plage degi bakhodet, dersom dere ikke lykkes? (eller om dere lykkes?) Ja
Malama Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Dersom de vil plage deg.... så er jo det en ting du må ta med i beregningen om hva du VIL. Husk at det selv med optimal timing ikke er mer enn 25% sjangs for lykkes, så det er jo definitvt størst sjangs for at dere UANSETT ikke lykkes, fest eller ikke.
Snuppelure Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Ta deg en fest! Det ville jeg gjort! Ha forøvrig en fin helg
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 egget fester seg uannsett ikke før 7 dager ca etter samleie... fyr løs! lev normalt! det er da det skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå