Gå til innhold

Hvordan vaske ryggsekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker jeg sekk som har litt lær/fake uten å ødelegge logoen?

Min gamle sekk røyk i går. Skolen delte de ut og var SKIKKELIG dårlig kvalitet. Jeg hentet den gamle sekken hos Mor og Far, de har masse katter og det er både kattehår og lukter katt av hele sekken😂😂 Har prøvd klut med spray på selve sekken. Leser på nettet 30 graders vask også går, men vil heller ikke ødelegge det brune på sekken, noen tips?🤷‍♀️

Screenshot_20220823-072358_Gallery.jpg

Anonymkode: 1cefb...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ville nok tålt 30 grader. Men 30 grader er ikke nok for å ta lukta av kattetiss. Denne kan du trygt kaste. 

Skrevet

Katten vår med UVI tisset på sønnens Super Mario sekk her om dagen. Den kunne så klart ikke kastes, fylte en bolle med rykende varmt vann og eddik, og dynka sekken i, lot den stå en stund. Skylte godt av og hang den til tørk, og nå er den luktfri :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar med ryggsekken i dusjen og spyler skikkelig av den. Kanskje med en børste og såpevann. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vasker jeg sekk som har litt lær/fake uten å ødelegge logoen?

Min gamle sekk røyk i går. Skolen delte de ut og var SKIKKELIG dårlig kvalitet. Jeg hentet den gamle sekken hos Mor og Far, de har masse katter og det er både kattehår og lukter katt av hele sekken😂😂 Har prøvd klut med spray på selve sekken. Leser på nettet 30 graders vask også går, men vil heller ikke ødelegge det brune på sekken, noen tips?🤷‍♀️

Screenshot_20220823-072358_Gallery.jpg

Anonymkode: 1cefb...a38

Mine barn har akkurat samme sekk, men i grå og sort. Her har jeg flere ganger vasket de i maskinen på 40gr uten at logoen har tatt skade av det. Har tatt ut regntrekket før vask å vasket det separat fra sekken. 

Anonymkode: 568b8...332

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...