AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Andre som syns det er creepy når katten bare sitter og stirrer på deg? Anonymkode: 7d66c...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 Nei egentlig ikke. Det er jo ikke uhøflig å stirre i katters verden, så den stirrer nok på deg fordi den synes du gjør noe spennende eller at det bare er hyggelig å se på deg. Du kan se på katten, og så begynner du å blunke skikkelig sakte, da begynner katten også med det. Da blir det bare et sånn tillits øyeblikk 😄 Katter gjør det seg imellom også. Anonymkode: 893d7...5a4 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 Katter kan ikke snakke, og bruker gjerne kroppspråk og blikk for å forsøke kommunisere. Sannsynligvis vil katten noe og prøver få oppmerksomheten din. Se for deg at du selv ikke kunne snakke eller hadde hender til tegnespråk og forsøkte kommunisere med noen som ikke forstod deg Anonymkode: 49b0b...733 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heipådegådu Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Andre som syns det er creepy når katten bare sitter og stirrer på deg? Anonymkode: 7d66c...2f4 Katter har og en annen type bevissthet enn oss🤷♀️ Jeg elsker katten min, prøver å behandle den som om den kan noe/forstår meg. Men det er egentlig fordi jeg vet katter liker å bli pratet til selv om de ikke forstår sammenheng i setninger, men de kan forstå enkelte ord og kan læres opp til å trykke på knapper for å utrykke det de mener. Helt ut av kontekst! Men det er nok bare sånn katter er, og som den andre sier kan være at katten bare lurer på hva du gjør/er glad i deg😊 Det kan og være katten venter på at du skal gi den mat, kos eller slippe den ut av rommet den er i😂😂❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Andre som syns det er creepy når katten bare sitter og stirrer på deg? Anonymkode: 7d66c...2f4 Nei. Men jeg synes det er creepy når mine små barn står ved sengekanten og stirrer på meg tidlig på morgenen 😱 Det er når de prøver å vekke meg grytidlig og jeg skvetter hver eneste gang når jeg går fra noe jeg drømmer over til halvt åpne øyne og 1 til 2 små silhuetter stående ved sengekanten som stirrer på meg. P.S. Katten synes det er bare veldig spennende det jeg driver med og skremmer meg ikke på samme måte 😄 Endret 23. august 2022 av Drizzt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 Nei, det er kjærlighetsspråket til katter. Den stirrer deg dypt inn i øynene og blinker saaakte. Da er den fornøyd. 😆 Anonymkode: 40b4a...984 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #7 Del Skrevet 23. august 2022 Nei, det er veldig koselig. Får som oftest et sakte blunk da 🥰 Men som oftest er hun ALT for travel til å bruke tid på å stirre på matmor. Anonymkode: 06ed5...166 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Del Skrevet 23. august 2022 Hvis katten min gjør det, så er den sulten, vil ut, eller vil ligge på fanget. Anonymkode: a66ca...a3c 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #9 Del Skrevet 23. august 2022 Ja ene katten jeg har hatt, son døde i fjor. Kunne plutselig sitte å stirre med creepy blikk uten å blunke Anonymkode: 4634d...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 23. august 2022 #10 Del Skrevet 23. august 2022 Nei, synes ikke det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #11 Del Skrevet 23. august 2022 Synes ikke det er creepy. Men har en stirrer i hus, må bare le av ham der han alltid sitter og stirrer på meg Anonymkode: dcc9e...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 23. august 2022 #12 Del Skrevet 23. august 2022 Det virker ikke som alle katter gjør det like mye, men noen gjør det mer enn andre. Jeg ville bare pratet til den og kanskje klappet på fanget. Kanskje den vil ha oppmerksomhet? Eller gå bort til den og se om den går for å vise deg noe. Eventuelt bare godta at den gjør det Min gjør det ofte når han skal ha mat eller når han skal ut (har ikke luke). Eller når han ikke er fornøyd med maten han har 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 Drizzt skrev (På 23.8.2022 den 7.41): Nei. Men jeg synes det er creepy når mine små barn står ved sengekanten og stirrer på meg tidlig på morgenen 😱 Det er når de prøver å vekke meg grytidlig og jeg skvetter hver eneste gang når jeg går fra noe jeg drømmer over til halvt åpne øyne og 1 til 2 små silhuetter stående ved sengekanten som stirrer på meg. P.S. Katten synes det er bare veldig spennende det jeg driver med og skremmer meg ikke på samme måte 😄 Sånn er det her også. Mine står ved sengekanten, men vekker meg ikke. Så i søvnen min der jeg tilfeldigvis snur meg, så står det noen der. De gjør ingenting og sier ikke noe. J@vlig creepy!😳 Anonymkode: c7272...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Del Skrevet 24. august 2022 Min katt er blind, og det er litt creepy at han ser på meg... eller i min retning! Anonymkode: 37421...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #15 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 7.16): Andre som syns det er creepy når katten bare sitter og stirrer på deg? Anonymkode: 7d66c...2f4 Tipper katten vil ut. Anonymkode: 91b13...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 25. august 2022 #16 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sånn er det her også. Mine står ved sengekanten, men vekker meg ikke. Så i søvnen min der jeg tilfeldigvis snur meg, så står det noen der. De gjør ingenting og sier ikke noe. J@vlig creepy!😳 Anonymkode: c7272...615 Ja 😄 Føler meg i en sånn horror movie 😄 De vekker meg ikke heller når de står der og stirrer. Men hvis de kommer i sengen og skal ta masse plass - da våkner jeg. Mindre creepy enn å se dem stående der og stirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #17 Del Skrevet 25. august 2022 On 8/23/2022 at 11:12 PM, AprilRyan said: Det virker ikke som alle katter gjør det like mye, men noen gjør det mer enn andre. Det er fordi noen eiere er flinkere til å svare på katter som gjør det. En katt som vokser opp med å bli ignorert og ikke forsøkt forstått av eieren sin, vil nok bruke blikkontakt mindre. Så er det selvsagt enkelte katter som er litt rare og har egne ideer Anonymkode: 49b0b...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Ja. Jeg synes det creepy når katten sitter å stirrer på meg. Min setter seg på siden bak ved ryggen min. Han har bitet meg I armen et par ganger. Anonymkode: d336c...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 Nei, aldri tenk på det som creepy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:50 #20 Del Skrevet onsdag kl 05:50 Synes det er koselig 🥰 Anonymkode: ebdbe...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå