Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/24/450311.html

En av lederne for det islamistiske partiet Hizab Altahrir (Det islamske befrielsespartiet) Sheik Issam Amira, har kunngjort at Norge og Danmark er mål for en islamsk revolusjon i Europa.

Og etter Danmark skal partiet fortsette revolusjonen i Oslo.

I neste faste vil de kjempe en hellig krig for å spre islam til resten av Europa, til det spres seg til den opprinnelige Medina hvor de to byene skal forenes under islamsk flagg, sa Amira i talen.

Hehe, godt vi får et forvarsel. Når Danmark innfører sharialov (lurer på hva folkepartiet vil synes om det?) er det på tide for oss å bli bekymret :ler:

Endelig litt friskt blod til å avlaste de gamle AKP-ML'erne.

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Fint at det kom enda en tråd om dette, jeg synes det var litt smått med bare den ene på skråblikk.

Skrevet

Jeg synes det er litt rart at du helt ukritisk aksepterer det som står i Dagbladet som fakta...

Gjest happyending
Skrevet

Jeg blir bare kvalm jeg.. Nå vet jeg hvertfall hva jeg skal vektlegge neste stortingsvalg..

Skrevet
Jeg synes det er litt rart at du helt ukritisk aksepterer det som står i Dagbladet som fakta...

Ja, ikke sant?

Skrevet

Tror Stoltenberg kommer til å se bra ut med turban og helskjegg jeg.

Skrevet

Kristin Halvorsen i burka hadde faktisk ikke vært å forakte. *knis*

Gjest snoke snikesen
Skrevet
Fint at det kom enda en tråd om dette, jeg synes det var litt smått med bare den ene på skråblikk.

Ja, for ikke å snakke om den på AD, VG, Hegnar, GRU, Nnnnnngh!, S.K.R.E.K.K. og rabalder.co.uk :ler:

Noen ganger lurer jeg på om journalistene gjør det med vilje. Denne 'nyheten' lever i alle fall ikke opp til min kildekritiske sans. Avisa Dagen er kjent for å være oppfinnsom hva angår utspill, og har også samarbeidet før med den høyreekstremistiske israelske avisa Arutz Sheva. Begge sverger til kreasjonisme, og nyheter derfra bør i alle fall sjekkes.

Skrevet

etter hva jeg hørte så var det bare en radiostasjon på Vestbredden(?) som hadde dette som nyhet..... ingen andre radioer eller aviser i Israel hadde nevnt denne "nyheten"---

Kan det være propaganda... mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...