BMD Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/24/450311.html En av lederne for det islamistiske partiet Hizab Altahrir (Det islamske befrielsespartiet) Sheik Issam Amira, har kunngjort at Norge og Danmark er mål for en islamsk revolusjon i Europa. Og etter Danmark skal partiet fortsette revolusjonen i Oslo. I neste faste vil de kjempe en hellig krig for å spre islam til resten av Europa, til det spres seg til den opprinnelige Medina hvor de to byene skal forenes under islamsk flagg, sa Amira i talen. Hehe, godt vi får et forvarsel. Når Danmark innfører sharialov (lurer på hva folkepartiet vil synes om det?) er det på tide for oss å bli bekymret Endelig litt friskt blod til å avlaste de gamle AKP-ML'erne.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Fint at det kom enda en tråd om dette, jeg synes det var litt smått med bare den ene på skråblikk.
Diktern Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 men AKP-erne har nok ikke gitt opp enda:)
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Jeg synes det er litt rart at du helt ukritisk aksepterer det som står i Dagbladet som fakta...
Gjest happyending Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Jeg blir bare kvalm jeg.. Nå vet jeg hvertfall hva jeg skal vektlegge neste stortingsvalg..
Diktern Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Jeg synes det er litt rart at du helt ukritisk aksepterer det som står i Dagbladet som fakta... ← Ja, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 Tror Stoltenberg kommer til å se bra ut med turban og helskjegg jeg.
Christiane Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 Kristin Halvorsen i burka hadde faktisk ikke vært å forakte. *knis*
Gjest snoke snikesen Skrevet 24. november 2005 #10 Skrevet 24. november 2005 Fint at det kom enda en tråd om dette, jeg synes det var litt smått med bare den ene på skråblikk. ← Ja, for ikke å snakke om den på AD, VG, Hegnar, GRU, Nnnnnngh!, S.K.R.E.K.K. og rabalder.co.uk Noen ganger lurer jeg på om journalistene gjør det med vilje. Denne 'nyheten' lever i alle fall ikke opp til min kildekritiske sans. Avisa Dagen er kjent for å være oppfinnsom hva angår utspill, og har også samarbeidet før med den høyreekstremistiske israelske avisa Arutz Sheva. Begge sverger til kreasjonisme, og nyheter derfra bør i alle fall sjekkes.
Mini_me Skrevet 24. november 2005 #11 Skrevet 24. november 2005 etter hva jeg hørte så var det bare en radiostasjon på Vestbredden(?) som hadde dette som nyhet..... ingen andre radioer eller aviser i Israel hadde nevnt denne "nyheten"--- Kan det være propaganda... mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå