Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sovner kun i fanget og når jeg forflytter hun over i senga eller vognen så våkner hun. Når sover babyer dypt nok til at de slutter å våkne av dette? 

Anonymkode: 10ac2...6ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste var under 3 år. 

Min mellomste var 4 uker. 

Min yngste kunne flyttes fra dag én.  

Så veldig individuelt. 

Anonymkode: 6d630...937

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen av mine har noen sinne kunne blitt flyttet i søvne uten å våkne.. de er 2 og 5 nå. Prøvde og prøvde og prøvde med eldsten, men ga bare opp, for det var jo et helvete å få ham til å sovne igjen.

Anonymkode: 0dca4...ea6

Skrevet

Begge mine barn kunne legges ned uten å våkne da de var rundt 3-4 måneder, men ingen av dem kunne løftes opp uten å våkne.

Anonymkode: 6f44e...deb

Skrevet

Babyen din er en helt egen person med egne preferanser. 🙂

Svaret på spørsmålet ditt er:

Kanskje i morgen. Kanskje aldri.

Skrevet

Ikke sikkert de noen ganger kan det? Jeg kan flytte min 3-åring, men han sover som en stein. Nå. Da han var baby var det umulig, så han sovna på meg og der ble han. Måtte la ham sovne på fanget mitt i sofaen på kvelden, la ham ligge der til jeg la meg, og så legge meg inntil ham så han sov videre. Klaustrofobisk opplegg. 

Anonymkode: 62f6f...841

Skrevet

Førstemann våkna hver gang. Kan fortsatt våkne om han forflyttes (feks fra bilstol til seng), og han er snart fem år. 

Andremann har jeg kunne flytta på fra han var nyfødt. 

Anonymkode: 63d0d...d58

Skrevet

Det er ikke noe som har med alderen å gjøre, men med individet å gjøre. Noen babyer kan legges ned uten å våkne fra de er nyfødt, noen kan man ikke legge fra seg uten å våkne selv som store barn. 

Anonymkode: 63e13...e85

Skrevet

Aldri? Vi har aldri kunnet gjordt det med våre barn. Selv 5 åringen. Våkner alltid opp ved forflyttning og sovner ikke igjen.

Anonymkode: ae8ba...ffb

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min sovner kun i fanget og når jeg forflytter hun over i senga eller vognen så våkner hun. Når sover babyer dypt nok til at de slutter å våkne av dette? 

Babyen har en søvnsyklus på 60minutter, midt i søvnsyklusen har de dyp søvn, dvs at hvis barnet sovner så vil du mest sannsynlig lykkes med å flytte hun over hvis du venter til hun har nådd den dype søvnen, men før hun når den lette søvnen igjen 😊 Her funker det best om barnet sover typ 20 minutter før vi flytter henne. 

Anonymkode: 7688f...286

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Babyen har en søvnsyklus på 60minutter, midt i søvnsyklusen har de dyp søvn, dvs at hvis barnet sovner så vil du mest sannsynlig lykkes med å flytte hun over hvis du venter til hun har nådd den dype søvnen, men før hun når den lette søvnen igjen 😊 Her funker det best om barnet sover typ 20 minutter før vi flytter henne. 

Det funker ikke for alle!

Anonymkode: e62c5...5f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nå sover hun sjeldent så lenge som 60 min om gangen da. Det er kun på natt 

Skrevet

Har ikke kunnet gjøre det med våre barn.

Anonymkode: e3038...77c

Skrevet

Rundt 3 år

Anonymkode: 3cd0b...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...