Gå til innhold

Rart å ha sex i svigerforeldrenes hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sært? Er sammen med kjæresten i huset til foreldrene hans. Vi er i 30 årene. Vi har hatt sex der, i barndomsrommet. Sist tok jeg initiativ og foreldrene var ikke hjemme, men kom hjem mens vi holdt på og da avsluttet vi. Men lurer litt på om vi ikke burde gjøre det.. 

Anonymkode: ebffe...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sært. Ingen respekt for de eldre lissom.

Anonymkode: 37141...909

Skrevet

Seriøst?  Så lenge kidsa holder seg unna senga mi, så forventer jeg at de ligger med hverandre. 

Husk å låse. Det kan bli litt kleint rundt middagsbordet, når svigermor nettopp har sett deg med kuk i munnen. 

Anonymkode: f805e...bb2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det blir jo det samme som å ha sex i dine foreldres hus/barndomshjemmet. Jeg har selv hatt sex i den gamle senga mi hjemme, synes ikke det er spesielt respektløst? Litt dempet selvsagt, og med døra låst. Om jeg er hjemme et par uker om sommeren vil jeg jo ikke gå uten sex hele den tida...   

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syntes også det var litt rart i starten, men så kom jeg på at det ville jo egentlig være mer merkelig hvis vi ikke hadde sex.  Jeg regner jo med at også svigerforeldre tenker at par har sex. 

Men, ja, litt dempet. 😉 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er naturlig og kanskje litt ekstra opphissende. Vi kan snakke om drømmer og fantasier vi hadde som ung - og så ligger vi der med noen «helt fremmende» i bardomssenga. Litt morsomt da!☺️Tror svigerforeldre er mest opptatt at vi har det trivelig sammen, og det opplever de nok når de ser noen fornøyde smil fra oss.

Skrevet

Så lenge det skjer dempet og ikke åpenlyst, ser jeg ikke problemet, at par/samboere/gifte har sex er jo ganske opplagt. Men høylytte runder i senga osv. bør man ta hjemme hos seg selv. 

Anonymkode: 1f86d...e99

• Liker 1
Skrevet

Har alltid sex på gutterommet til mannen når vi er på besøk hos svigers. Vi er veldig dempet,ingen hører oss.

Anonymkode: 1eae2...e1d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjorde det med eksen. Hadde sex på et kott, mens svigermor var i et rom bortenfor.... Vi var stille da og alt var egentlig over på et par minutter. Vi synes det var litt pirrende å gjøre det. 

Med nåværende kjæreste har jeg ikke hatt sex når vi har vært hos svigers. Ei heller når vi er hos min far.... 😊 Tror nok ikke jeg får samboer med på det heller 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det sært? Er sammen med kjæresten i huset til foreldrene hans. Vi er i 30 årene. Vi har hatt sex der, i barndomsrommet. Sist tok jeg initiativ og foreldrene var ikke hjemme, men kom hjem mens vi holdt på og da avsluttet vi. Men lurer litt på om vi ikke burde gjøre det.. 

Anonymkode: ebffe...9e0

Ugh! 

Tenk om dere får barn og svigerforeldre er barnevakt i deres hus. Så har de sex der. Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 822db...47c

• Liker 1
Skrevet

Neida.... Har pult i svigers sin seng. Har til og med pult i samme dobbeltseng som svigermor, mens hun sov (lang historie...). Unnfanget et barn på hytta til svigers. Har vel pult i de fleste rom hos  svigers. 

Anonymkode: 62701...e55

• Liker 1
Skrevet

Mannen bodde hjemme da vi ble sammen. Ung,kåt og forelsket.Så har vel pult i alle rom hos svigerfar,senga hans også. Godt han ikke vet😅

Anonymkode: 1eae2...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...