AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Har vært sammen med kjæresten i over 3 år. Tidligere, da vi hadde vært sammen i et år) spurte jeg om han elsker meg og han visste ikke da. Så en dag vi var på ferie var ikke jeg helt i form og var på hotellet mens han var ute med venner, han kom hjem og jeg våknet pga de var litt høylytt, noe jeg fortalte da han la seg. Han er normalt en veldig snill og omtenksom type. Og han sa han elsker meg. Jeg ble overrasket og spurte om han kunne gjenta, og dagen etter spurte jeg om han husket hva han hadde sagt. Da svarte han umiddelbart «jeg elsker deg». men noe i meg er usikker på om han bare sa det fordi han syntes synd på meg og hadde dårlig samvittighet for å ha vekt meg. Tror dere han mente det? Gjorde sykt vondt de to første årene hvor han virket usikker, men samtidig sa han var lykkelig med meg, men han kunne aldri si at han elsker meg Anonymkode: 77e28...e18
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 (endret) Ja. Jeg tror han elsker deg, men for en del menn, eller mennesker for den saks skyld, faller det ikke naturlig å si det med ord. En del menn er mer sånn som sier "Elsker deg" ved alteret og ikke noe mer. De sier heller ifra hvis de skifter mening… Menn i et nøtteskall. Kan det hende at du har ord som kjærlighetsspråk, men at han ikke har det og det dermed ikke faller naturlig for han å si at han elsker deg selv om han gjør det? Viser han det på andre måter? Gjennom tid, nærhet, gaver eller tjenester? Endret 22. august 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Folk er forskjellig. Det tok ett år med dating før min mann og jeg ble kjærester. Har slet med merkelapper og tenkte lite på fremtiden. Han var, og er fremdeles, en her og nå person. Deretter tok det sikkert år før han sa han elsket meg. Men han viste masse kjærlighet gjennom handling. Nå er vi sammen på 15 året, og han er så utrolig omsorgsfull og kjærlig. Han sier han elsker meg ofte. Det var bare en prosess for han av diverse årsaker Ikke stress så mye med det, det er viktigere hva han gjør enn hvilke ord han sier. Anonymkode: 6f3e1...869 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå