AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Han tenner på at jeg er over ham og han er liten og ikke verdt noe! Liker å bli slått og ydmyket .. altså det er bare det som tenner ham .. En ting også .. han liker ikke nærhet av kvinner.. fordi for ham jeg er eier og kan ikke leve sammen, spesielt ikke med en gang! Alt skremmer meg og jeg liker ikke det men jeg liker HAM og samtidig syns synd på ham for han ber meg å ikke gå fra ham 😔 Anonymkode: bc402...b78
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 2 minus blir pluss. Anonymkode: be8ae...4e4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Om han har en så domminerende fetis som du ikke deler, så er det vel til det beste for dere begge at du går fra ham. Anonymkode: c09f9...145 2
Lillirose Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: 2 minus blir pluss. Anonymkode: be8ae...4e4 Vet ikke hva du mener.
SlemUlv Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Har du samtykket til denne dynamikken? Har dere snakket sammen om hva det betyr for ham, deg og dere? Har dere snakket on grenser og stopp ord? Om du ikke liker dette, MÅ du si fra.. Tydelig! Dette er en type dynamikk alle involverte må ville ha, og samtykker til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå