Gå til innhold

Har gått ned 42 kg på 11 måneder. Her er oppskriften.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antall kalorier + trim

Anonymkode: fc7c1...24e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kraftig overvekt for å gå ned så mye så fort.

Anonymkode: 99cbb...e53

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Antall kalorier + trim

Cool story, bro 

Anonymkode: f1379...ba2

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt riktig! :-) Men nesten normalvektig nå!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Cool story, bro 

Takk! :-)

Skrevet

jeg gikk ned 20 kg på 3 måneder.

Anonymkode: 68da6...d9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

jeg gikk ned 20 kg på 3 måneder.

Hva spiser du da? Jeg veier 73 og ønsker å gå ned 10 kilo. Trener, men sliter med de siste kiloene. 

Anonymkode: aa902...072

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er budskapet ditt?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Cool story, bro 

Hva betyr det forresten?

Skrevet

Du gikk fra ett ekstremt kosthold til et annet. Hvordan går det når du skal begynne å spise normalt? Er dette i det heletatt sunt? Får man ikke mye mer løs hud av det? 

Kjempefint at du har gått ned så mye. Men jeg synes ikke det nødvendigvis er så bra at det går så rask, og så irriterer det meg at du sier "det er bare antall kalorier + trim) for det er faktisk en stor jobb bak det å holde en normal vekt etterpå også. 

Anonymkode: 9029d...dc1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du gikk fra ett ekstremt kosthold til et annet. Hvordan går det når du skal begynne å spise normalt? Er dette i det heletatt sunt? Får man ikke mye mer løs hud av det? 

Kjempefint at du har gått ned så mye. Men jeg synes ikke det nødvendigvis er så bra at det går så rask, og så irriterer det meg at du sier "det er bare antall kalorier + trim) for det er faktisk en stor jobb bak det å holde en normal vekt etterpå også. 

Anonymkode: 9029d...dc1

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du er så negativ?? Jeg har ingen problemer med å telle kalorier resten av livet!! Er bedre å være normalvektig og leve, enn å dø av fedme!! Det er faktisk ikke verre enn det!! Og så kan man trimme i tillegg - de som har mulighet til det!! :-)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du er så negativ?? Jeg har ingen problemer med å telle kalorier resten av livet!! Er bedre å være normalvektig og leve, enn å dø av fedme!! Det er faktisk ikke verre enn det!! Og så kan man trimme i tillegg - de som har mulighet til det!! 🙂

Hvis det er så superlett som du fremstiller det , så er det jo et stort mysterium at du ikke har gjort det før.. hvorfor gikk det så utrolig langt før du tok det super enkle valget om å bare telle kalorier? 😅

Anonymkode: e4f4b...d55

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er så superlett som du fremstiller det , så er det jo et stort mysterium at du ikke har gjort det før.. hvorfor gikk det så utrolig langt før du tok det super enkle valget om å bare telle kalorier? 😅

Anonymkode: e4f4b...d55

Blir klokere med årene! ;-)

• Hjerte 1
Skrevet

Ja er det så lett å gå ned i vekt så hadde det ikke vært så mye fedme i hele verden. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja er det så lett å gå ned i vekt så hadde det ikke vært så mye fedme i hele verden. 

Det er jo faktisk så enkelt som å telle kalorier å bevege seg mer. Problemet sitter i hodet..

Anonymkode: 53bbb...9de

• Liker 5
Skrevet

For noen som ikke har undeliggende issues annet enna t de trykker i seg drittmat i store mengder stemmer TS sin oppskrift selvsagt helt 100%... Så hvilken sier - slutte trykke i seg dritt og bevege seg litt mer.. 😎 det er ingen fasit for alle som sliter med overvekt - det er en fastit for de som sliter med overvekt, det er en fasit for late usunne mennesker som tar grep om sin egen elendighet..

Anonymkode: bce0b...6b4

Skrevet

En bekjent har startet på noen sprøyter som gjør at vekten går nedover da trangen til å spise hele tiden minker, vedkommende gjør forøvrig ingenting annet enn å sette denne sprøyten en gang pr uke men skryter uhemmet over at vekten går ned. For denne personen er det nå plutselig blitt så enkelt å gå ned i vekt, alt man trenger gjøre er å spise mindre :P ikke et ord om sprøyten som faktisk er grunnen.. 

Anonymkode: bce0b...6b4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo faktisk så enkelt som å telle kalorier å bevege seg mer.

trenger ikke å bevege seg får å havne i Kaloriunderskudd.  

• Liker 1
Skrevet

Så bra, men ikke bli lei deg når du går opp igjen. Dette er ekstremt vanskelig å opprettholde. Jeg gikk ned 48kg og la på meg nesten alt igjen. 80-95% av slankere går opp igjen.

Anonymkode: e119f...34a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så bra, men ikke bli lei deg når du går opp igjen. Dette er ekstremt vanskelig å opprettholde. Jeg gikk ned 48kg og la på meg nesten alt igjen.

Ekstremt vanskelig i starten ja, fordi kroppen ikke vet at det som skjedde var bevist og forbrenningen senkes midlertidig for å takle en ikke eksisterende sultkatastrofe. Men når man vet dette så må man jo ta det med i beregningen etter slanking.  Bevege seg langsomt mot det som var det tidligere vippepunktet mellom Kalloriunderskudd/overskudd og aldri helt fram dit fordi du nå er mye lettere også. Du bruker mindre energi i løpet av et døgn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...