AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Bare lurer på om jeg er luremus og at jeg er med på leken må jeg tåle steken. Vi har vært gift i ti år, og han har veldig høy apetitt og liker å klå og holde på i tide og utide. Jeg er totalt motsatt og takler ikke seksuell atferd utenom når det er meningen at vi skal ha sex. Så vi møtes på midten og vi har ofte samleie. Problemet er at dersom jeg pynter meg, gir klem, gir kos eller setter meg ved siden av mannen min, så tar han det som en invitasjon. Derfor må jeg si ja til whatever may come hvis ikke blir han sur. Jeg kommer jo ikke og rører kjønnsorganene hans og teaser ham, men ista feks strøk jeg ham på kneet og lurte på om det var greit om jeg kunne dra hit og dit i morgen. Regnet med det var greit, men pga logistikk skulle jeg høre om det passet.. Da ville han at jeg skulle gi ham bj for at det skulle være ok (det var en tull, men han ville ha det uansett), og jeg sa nei ikke nå.. Da ble han sur. Jeg orker ikke den dårlige stemningen, så jeg unngår situasjoner hvor han skal ha mer. Jeg føler jeg trenger å ta kontroll over situasjoner for å ha litt seksuell glede igjen, så å gå å gi mannen min en klem, sitte ved siden av ham eller bare gi ham et kyss er noe jeg gjerne vil, men da krever han mer og sier jeg nei så blir det bare dritt... Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke takler at han nærmer seg med mindre jeg godtar det.. Og samtidig føler jeg det er vanskelig å vise kjærlighet når jeg ikke får ha mine egne grenser. Jeg vil jo ikke plage ham, og han sier jeg gjør det.. Han er ekstremt vanskelig å snakke med og snur ting over på meg og jeg ender opp med å si unnskyld og ha forståelse for han sier alltid sånn "hvis du har verdens beste kake foran deg og du ikke kan røre...", jeg vet jo det er dårlig gjort.. Men skal man ikke kunne tulle og være avslappet uten at man må si ja til alt? Jeg trenger råd...er jeg bare slem? Bør jeg bare holde meg unna? Anonymkode: f76a1...be7 3 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 22. august 2022 Mannen din er en klovn som har total mangel på selvkontroll og blir snurt som en liten unge. Hilsen mann 33. Anonymkode: aed5f...fb5 49 12
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Hvor ofte har dere sex? Anonymkode: eb4df...130 1
ClausSaus Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare lurer på om jeg er luremus og at jeg er med på leken må jeg tåle steken. Vi har vært gift i ti år, og han har veldig høy apetitt og liker å klå og holde på i tide og utide. Jeg er totalt motsatt og takler ikke seksuell atferd utenom når det er meningen at vi skal ha sex. Så vi møtes på midten og vi har ofte samleie. Problemet er at dersom jeg pynter meg, gir klem, gir kos eller setter meg ved siden av mannen min, så tar han det som en invitasjon. Derfor må jeg si ja til whatever may come hvis ikke blir han sur. Jeg kommer jo ikke og rører kjønnsorganene hans og teaser ham, men ista feks strøk jeg ham på kneet og lurte på om det var greit om jeg kunne dra hit og dit i morgen. Regnet med det var greit, men pga logistikk skulle jeg høre om det passet.. Da ville han at jeg skulle gi ham bj for at det skulle være ok (det var en tull, men han ville ha det uansett), og jeg sa nei ikke nå.. Da ble han sur. Jeg orker ikke den dårlige stemningen, så jeg unngår situasjoner hvor han skal ha mer. Jeg føler jeg trenger å ta kontroll over situasjoner for å ha litt seksuell glede igjen, så å gå å gi mannen min en klem, sitte ved siden av ham eller bare gi ham et kyss er noe jeg gjerne vil, men da krever han mer og sier jeg nei så blir det bare dritt... Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke takler at han nærmer seg med mindre jeg godtar det.. Og samtidig føler jeg det er vanskelig å vise kjærlighet når jeg ikke får ha mine egne grenser. Jeg vil jo ikke plage ham, og han sier jeg gjør det.. Han er ekstremt vanskelig å snakke med og snur ting over på meg og jeg ender opp med å si unnskyld og ha forståelse for han sier alltid sånn "hvis du har verdens beste kake foran deg og du ikke kan røre...", jeg vet jo det er dårlig gjort.. Men skal man ikke kunne tulle og være avslappet uten at man må si ja til alt? Jeg trenger råd...er jeg bare slem? Bør jeg bare holde meg unna? Anonymkode: f76a1...be7 Problemet her er at du egentlig ikke har lyst på ham. Resten av ordsalaten din beskriver bare konsekvenser av dette. Så er spørsmålet: Hvorfor har du ikke lyst? Endret 22. august 2022 av ClausSaus 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor ofte har dere sex? Anonymkode: eb4df...130 5 ganger i uken ca. ClausSaus skrev (8 minutter siden): Problemet her er at du egentlig ikke har lyst på ham. Resten av ordsalaten din beskriver bare konsekvenser av dette. Så er spørsmålet: Hvorfor har du ikke lyst? Fordi jeg har vondt i tissen fra tidligere i dag. Generelt sett har jeg bare lavere lyst, men jeg gjør det jo fordet. Jeg tenner ikke på konstant masing, men det finnes sikkert noen som gjør det. Anonymkode: f76a1...be7 12 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Eksen min var som din mann. Mannen jeg har nå, derimot, tar for gitt at vi bare har sex når vi begge har lyst. Han fokuserer på meg og min nytelse. Han gjør alt han kan for at jeg skal ha overskudd i hverdagen. For at jeg skal være glad. Han gir meg komplimenter. Han elsker at jeg stryker på ham, og forventer ikke at det alltid skal lede til sex. Eksen min påstod at jeg var håpløs og ikke likte sex. Han skulle ha visst at min nåværende mann sier at jeg er den mest lidenskapelige kvinnen han har vært sammen med og at vi har sex så godt som daglig. Med andre ord: Lyst er noe to mennesker kan skape sammen. Å ligge inntil mannen min er bare deilig. Jeg forbinder ham med nytelse. Og jeg vet at han aldri vil tråkke over grensene mine. Du er ikke slem eller ufølsom eller rar. Du reagerer helt adekvat på det faktum at du er sammen med en mann som ikke forstår mekanismene for et godt seksuelt samliv. Jeg vet ikke om han kan forstå det, min eks forstod det i hvert fall aldri. Og i så fall blir spørsmålet om du vil ha det slik. Jeg orket det ikke. Anonymkode: 0e4b6...25e 20 5 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 Det er jo et problem når man ikke kan gi mannen en klem uten å forplikte seg til sex... 🤬 Anonymkode: 7b5fa...cfd 28 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 «Luremus» er et forresten et forferdelig ord som menn har funnet på. Det er sexvarianten av «Har du sagt A så må du si B». Nei, det må man slett ikke. Har man sagt A, så har man bare sagt A. B sier man hvis man ønsker det. Anonymkode: 0e4b6...25e 17 12
Maleficenta Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bare lurer på om jeg er luremus og at jeg er med på leken må jeg tåle steken. Vi har vært gift i ti år, og han har veldig høy apetitt og liker å klå og holde på i tide og utide. Jeg er totalt motsatt og takler ikke seksuell atferd utenom når det er meningen at vi skal ha sex. Så vi møtes på midten og vi har ofte samleie. Problemet er at dersom jeg pynter meg, gir klem, gir kos eller setter meg ved siden av mannen min, så tar han det som en invitasjon. Derfor må jeg si ja til whatever may come hvis ikke blir han sur. Jeg kommer jo ikke og rører kjønnsorganene hans og teaser ham, men ista feks strøk jeg ham på kneet og lurte på om det var greit om jeg kunne dra hit og dit i morgen. Regnet med det var greit, men pga logistikk skulle jeg høre om det passet.. Da ville han at jeg skulle gi ham bj for at det skulle være ok (det var en tull, men han ville ha det uansett), og jeg sa nei ikke nå.. Da ble han sur. Jeg orker ikke den dårlige stemningen, så jeg unngår situasjoner hvor han skal ha mer. Jeg føler jeg trenger å ta kontroll over situasjoner for å ha litt seksuell glede igjen, så å gå å gi mannen min en klem, sitte ved siden av ham eller bare gi ham et kyss er noe jeg gjerne vil, men da krever han mer og sier jeg nei så blir det bare dritt... Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke takler at han nærmer seg med mindre jeg godtar det.. Og samtidig føler jeg det er vanskelig å vise kjærlighet når jeg ikke får ha mine egne grenser. Jeg vil jo ikke plage ham, og han sier jeg gjør det.. Han er ekstremt vanskelig å snakke med og snur ting over på meg og jeg ender opp med å si unnskyld og ha forståelse for han sier alltid sånn "hvis du har verdens beste kake foran deg og du ikke kan røre...", jeg vet jo det er dårlig gjort.. Men skal man ikke kunne tulle og være avslappet uten at man må si ja til alt? Jeg trenger råd...er jeg bare slem? Bør jeg bare holde meg unna? Anonymkode: f76a1...be7 Det er han som er slem her. Det er helt ok at han har lyst på deg, men du har rett til dine egne grenser g rett til å si nei til seksuelle ting selv om dere er gift og uten at han sjal bli sur. Er veldig ødeleggende for forholdet når så lite som en klem eller et kyss må føre til forventning og nærmest krav om sex. Da får du jo bare avsmak på hele fyren. Han respekterer deg ikke og behandler deg ikke som et medmenneske 17
Maleficenta Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 ClausSaus skrev (27 minutter siden): Problemet her er at du egentlig ikke har lyst på ham. Resten av ordsalaten din beskriver bare konsekvenser av dette. Så er spørsmålet: Hvorfor har du ikke lyst? problemet er at hun mister lyst på han fordi han tenker på henne som et leketøy som bare er til for sex hele tiden. 12 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Derfor må jeg si ja til whatever may come hvis ikke blir han sur. Høres ut som voldtekt . Anonymkode: 97985...6d4 11
Matas Skrevet 23. august 2022 #12 Skrevet 23. august 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. - Matas, mod.
Anonym11223344 Skrevet 23. august 2022 #13 Skrevet 23. august 2022 Jeg er en aktiv mann,men den derre "gi meg en BJ" er for drøy, det duger ikke, og må si meg enig i at han er en usympatisk fyr. 8 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #14 Skrevet 23. august 2022 ClausSaus skrev (4 timer siden): Problemet her er at du egentlig ikke har lyst på ham. Resten av ordsalaten din beskriver bare konsekvenser av dette. Så er spørsmålet: Hvorfor har du ikke lyst? Selvsagt mister hun både lyst, respekt og til slutt alt av følelser! Det er absolutt ikke ordsalat, klarer du virkelig ikke å lese, og forstå, hva ts skriver?? De absolutt fleste kvinner, og sikkert menn, hadde mistet lysten om de skulle vært plaget og trakassert på den måten som denne mannen gjør! Det er ikke normalt å forvente, og forlange sex ved å få en klem av partner. Det må være mulig å være sammen uten at det må bli sex hele tiden. Ts. Denne mannen virker å ha null respekt for deg og dine følelser. Han manipulerer, presser og oppfører seg dålirg bare pga sex. Jeg håper du tar en virkelig samtale med han, forteller hvordan det er for deg og hva dine forventninger er videre. Blir han 14 år i hodet, så har du svaret på hvor mye han bryr seg. Anonymkode: da0ba...c8a 9 5
ClausSaus Skrevet 23. august 2022 #15 Skrevet 23. august 2022 Maleficenta skrev (6 timer siden): problemet er at hun mister lyst på han fordi han tenker på henne som et leketøy som bare er til for sex hele tiden. Har han sagt dette, eller er det en tanke (du tror) hun har dannet seg? Hvorfor har hun dannet seg denne tanken?
ClausSaus Skrevet 23. august 2022 #16 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvsagt mister hun både lyst, respekt og til slutt alt av følelser! Det er absolutt ikke ordsalat, klarer du virkelig ikke å lese, og forstå, hva ts skriver?? De absolutt fleste kvinner, og sikkert menn, hadde mistet lysten om de skulle vært plaget og trakassert på den måten som denne mannen gjør! Det er ikke normalt å forvente, og forlange sex ved å få en klem av partner. Det må være mulig å være sammen uten at det må bli sex hele tiden. Ts. Denne mannen virker å ha null respekt for deg og dine følelser. Han manipulerer, presser og oppfører seg dålirg bare pga sex. Jeg håper du tar en virkelig samtale med han, forteller hvordan det er for deg og hva dine forventninger er videre. Blir han 14 år i hodet, så har du svaret på hvor mye han bryr seg. Anonymkode: da0ba...c8a Det at hun oppfatter dette som trakassering er ikke en selvfølge. Hvilket er hele poenget. Ro deg litt ned, så ser du klarere. 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #17 Skrevet 23. august 2022 Takk gode gud jeg slipper sånne menn som du har! Nei finn den en skikkelig mann. Sånn som du har spiser opp din sexlyst og lidenskap. Sånn sexplikt er på grensen til overgrep, der de lurer, lyger, gir deg dårlig samvittighet og sier det er noe feil med deg for å oppnå sex. De er så turnoff. Anonymkode: 42d89...bfb 6 2
Maleficenta Skrevet 23. august 2022 #18 Skrevet 23. august 2022 (endret) ClausSaus skrev (1 time siden): Det at hun oppfatter dette som trakassering er ikke en selvfølge. Hvilket er hele poenget. Ro deg litt ned, så ser du klarere. 🙂 ut fra det ts skriver så virker det jo som at det er slik hun oppfatter det. Tror de aller fleste hadde følt dette som trakasserende Endret 23. august 2022 av Maleficenta 9
Maleficenta Skrevet 23. august 2022 #19 Skrevet 23. august 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): Har han sagt dette, eller er det en tanke (du tror) hun har dannet seg? Hvorfor har hun dannet seg denne tanken? han har ikke sagt det med ord men hans atferd tilsier jo det 2
ClausSaus Skrevet 23. august 2022 #20 Skrevet 23. august 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): ut fra det ts skriver så virker det jo som at det er slik hun oppfatter det. Tror de aller fleste hadde følt dette som trakasserende At hun ville oppfattet dette som trakassering hvis hun var seksuelt interessert i ham? Nei. Maleficenta skrev (1 minutt siden): han har ikke sagt det med ord men hans atferd tilsier jo det Overhodet ikke. Jeg "klår" relativt jevnlig på min angivelig bedre halvdel. Forskjellen er at hun liker det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå