Gå til innhold

Anbefaling reise for fire dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bør jeg reise fire dager nå neste helg? Jeg ønsker sol og varme (ikke nødvendigvis "syden"), billig overnatting, bademuligheter, internett, max tre timer fra Oslo, har ikke bil. Blitt dyrt med hotell/airbnb i Norge, hvor ville du reist?

Anonymkode: a8cd9...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvor bør jeg reise fire dager nå neste helg? Jeg ønsker sol og varme (ikke nødvendigvis "syden"), billig overnatting, bademuligheter, internett, max tre timer fra Oslo, har ikke bil. Blitt dyrt med hotell/airbnb i Norge, hvor ville du reist?

Sør-England

• Liker 1
Skrevet

Litt i overkant av tre timer, men ville valgt Barcelona. Men er det sol og varme du vil ha kan du jo gå for Sørenga også. 😅

Anonymkode: bf8d5...6db

Skrevet
Akryl skrev (7 timer siden):

Sør-England

Hvor i Sør-England da? Strand, sol, enkelt å komme seg fra nærmeste flyplass uten bil?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor i Sør-England da? Strand, sol, enkelt å komme seg fra nærmeste flyplass uten bil?

Brighton feks, en halvtime fra Gatwick? Vel og merke hvis togene går, mye streiker der borte.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lisboa. Flott by, rimelig og super god mat. Flyturen er vel 3,5 men det er jo ikke store forskjellen.

Anonymkode: 1c70d...d5a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Brighton feks, en halvtime fra Gatwick? Vel og merke hvis togene går, mye streiker der borte.

Kjempekoselig by!

Skrevet

Budapest😍

Anonymkode: a2dde...65c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...