Tt12 Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Does Anyone Care About Male Loneliness? - Max Dickins | Modern Wisdom Podcast 511 - YouTube Synes denne var interessant, ser ikke så mange løsninger her men intersant lell. Flere ensomme men her ? Noen ideer om hva vi kan gjøre ?
AnonymousBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 For det første, du er ikke alene selv om du føler på det!😊 MANGE som sitter i samme bås som deg. Det som fikk meg ut av ensomheten var å bli bekvem i mitt eget selskap og fokusere på det som faktisk gjør meg i bedre humør, fremfor å grave meg ned i tankene (tro meg, jeg har vært der).😔 I tillegg begynte jeg å tenke på de små detaljene i hverdagen, og ikke de store spørsmålene som ikke har noe svar, det tok forferdelig med energi jeg kunne bruke på andre ting. Er det noen du kan prate med? Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men det finnes tjenester der du kan chatte med anonyme fagpersoner om situasjonen din. Nå nærmer det seg mørketida som forsterker ensomheten, men det kan også gi deg mer tid til å finne velhet i deg selv.😊 Igjen, du er aldri alene!🙏🏽 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå