AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Hvordan er arbeidstiden din? Får du god veiledning som nyansatt? Hva tjener du? Trives du? Jeg har vært på intervju og venter spent på svar 😊 Håper noen vil svare og gjerne dele mer erfaringer også 😊 Anonymkode: 6770e...5ce
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Hadde fleksitid, med kjernetid fra 9-14. Sjeldent man fikk flekset pga arbeidsmengde. Var stort sett på jobb fra 8-16, med 1-2 dager i uken hvor jeg jobbet til rundt 18-19. Fikk ingen veiledning fra leder, men spurte og maste hull i hodet på kollegaene mine så fikk mye hjelp der. Hadde 450.000, blankt. Du får 0 overtid, kun fleksitimer (som er nesten umulig å få brukt opp, jeg måtte slutte 4 dager før oppsigelsestiden min for jeg fikk ikke brukt dem) Jeg trivdes ikke, og føler at det er en jobb hvor man møter motstand og frustrasjon fra ledere, systemet, klienter og samarbeidspartnere. Det er vanskelig å trives i et yrke hvor man møter så mye vondt og ting ikke fungerer som de skal fra flere hold. Hovedgrunnen til at jeg sluttet var at jeg hadde kronisk dårlig samvittighet/følte jeg ikke strakk til, og lederen min var ekstremt uegnet som leder.. Det er mye dårlige ledere i bvt, så trå litt forsiktig. Anonymkode: 5098f...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå