AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #41 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvsagt ikke, jeg er feminist. Har aldri hatt løshår en gang, ingenting er fake på meg. Anonymkode: 92ddc...5b5 Jeg er feminist med silikon, går an det og 😄 Anonymkode: b7f3d...f07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. august 2022 #42 Del Skrevet 23. august 2022 Hvorfor svarer folk hvilken størrelse de har? TS spør ikke om det. TS spør: «har du silikon». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. august 2022 #43 Del Skrevet 23. august 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #44 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er feminist med silikon, går an det og 😄 Anonymkode: b7f3d...f07 Tja det er vel ikke alle som er enig i at det går an. Når man gjennomgår kosmetiske inngrep, bruker mange tusenvis og til og med utsetter seg for risiko, for å passe inn i en skjønnhetsmal laget av og for menn, kun for å få innpass hos menn så er man ikke feminist med handlingene sine. Heller antifeministisk. Man viderefører en standard som skaper mye ulykkelighet og smerte for kvinner. Anonymkode: 92ddc...5b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #45 Del Skrevet 23. august 2022 Det finnes to typer kvinner: De som har silikon, og de som ønsker seg det! Liksom det finnes to typer menn: De der dama har silikon, og de der skulle ønske hun hadde det! Anonymkode: 6b605...7ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #46 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei? Og du sitter på fasiten? Jeg har litt pupper. Anonymkode: ec161...7ef Tallet i bh-størrelsen sier hvor stor omkretsen rundt brystkassen din er, under puppene. Dersom omkretsen der faktisk er 75 cm er du ikke veldig tynn, dersom du ikke er 2 meter høy eller noe da. Selv er jeg 178 høy, og ikke spesielt tynn(har bikket over i lett overvekt), men jeg bruker 65/70. 70 må jeg ha i aller innerste hekte for at den ikke skal være for vid. Anonymkode: c42c6...9ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #47 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det finnes to typer kvinner: De som har silikon, og de som ønsker seg det! Liksom det finnes to typer menn: De der dama har silikon, og de der skulle ønske hun hadde det! Anonymkode: 6b605...7ee sant. mannen min lyver til meg å sier jeg ikke bør operere meg. han sier han liker kroppen min slik den er. jeg er eldre enn han. dette gjør meg trist for brystene mine er stygge, slappe og jeg har mammakropp. Anonymkode: 604c5...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 23. august 2022 #48 Del Skrevet 23. august 2022 Nope, tror neppe jeg blir penere med silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #49 Del Skrevet 23. august 2022 Ja. Var flatbrystet før. Anger ikke Pp valget mitt om å legge inn silikon. Føler meg finere og mere kvinnelig Anonymkode: d4e9b...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #50 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Var flatbrystet før. Anger ikke Pp valget mitt om å legge inn silikon. Føler meg finere og mere kvinnelig Anonymkode: d4e9b...a42 Samme her 😁 Anonymkode: 7b469...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #51 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg er kvinne og har ikke lyst på silikonpupper eller saltvannspupper (som har silikonpose) fordi jeg ikke har lyst på silikon i kroppen. Håper de finner et annet stoff fordi jeg synes det ser så pent ut med implantater! Anonymkode: f8730...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #52 Del Skrevet 23. august 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes to typer kvinner: De som har silikon, og de som ønsker seg det! Liksom det finnes to typer menn: De der dama har silikon, og de der skulle ønske hun hadde det! Anonymkode: 6b605...7ee Ehh nææ, 90% av menn liker ikke silikon. Anonymkode: d0ecf...cfd 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #53 Del Skrevet 23. august 2022 Ja, tok for flere år siden og angrer ikke😊 Er mange som ikke vet at jeg har silikon heller selv om det ikke er en hemmelighet 😊 Anonymkode: 5e8c5...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #54 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tallet i bh-størrelsen sier hvor stor omkretsen rundt brystkassen din er, under puppene. Dersom omkretsen der faktisk er 75 cm er du ikke veldig tynn, dersom du ikke er 2 meter høy eller noe da. Selv er jeg 178 høy, og ikke spesielt tynn(har bikket over i lett overvekt), men jeg bruker 65/70. 70 må jeg ha i aller innerste hekte for at den ikke skal være for vid. Anonymkode: c42c6...9ef Kanskje jeg har brede ribbein, men jeg liten og spinkel. 160 og 45 kg ca. Bruker 75-D. Og da syns jeg ofte det klemmer og jeg får ofte merker etter bh’ en. Det jeg ikke får til å stemme, er bh str ‘65H’. Denne størrelsen har jeg aldri sett i noen butikk og ser for meg Dolly Parton med opererte ribbein++ 😅 Anonymkode: 9e373...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #55 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Naturlige!:) er veldig tynn så bruker 75A, men er veldig fornøyd med puppene mine og synes de passer kroppen min perfekt, samme sier kjæresten min og de vil jo bli litt større med tiden i og med at vi planlegger barn:) ❤️ Anonymkode: 99fcf...733 Du høres ut som meg:) Veldig tynn, men syns likevel alt under 75 strammer. Noen folk skjønner tydeligvis ikke at stort sett alle mennesker er forskjellige anatomisk.. Vi vet best hvilke bh som føles mest komfortable på vår kropp🌸 Anonymkode: 9e373...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #56 Del Skrevet 24. august 2022 DundreMilfin skrev (13 timer siden): Hvorfor svarer folk hvilken størrelse de har? TS spør ikke om det. TS spør: «har du silikon». Så svar på spørsmålet da. Anonymkode: 26c91...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #57 Del Skrevet 24. august 2022 Wilma89 skrev (19 timer siden): Det er ikke et veldig stort problem. De fleste kan amme helt uten problem med silikon. I tillegg er det mange kvinner uten silikon som ikke får til ammingen. Så selv om man har naturlige bryster, er det ingen garanti for å få til ammingen. https://www.fanamedisinske.no/post/amming-med-silikon Tenk at det er mulig å debattere så innmari idiotisk. Du linker til plastisk kirurgi 🤣 Huff, hvordan er det mulig!! Det er ikke garanti for noe, men utrolig egoistisk å fylle brystene med jalla og ikke kunne amme sitt nyfødte barn! Langt flere med silikon sliter med ammingen og har mindre melkeproduksjon. Utrolig selvsentrert er enkelte kvinner! Stakkars barn. Så ser man jo hvor tungt enkelte tar det når det kommer til stykket, og angrer fælt mår de har den nyfødte på brystet. Anonymkode: 0462e...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 24. august 2022 #58 Del Skrevet 24. august 2022 Naturlig og har aldri vurdert silikon. Men har vurdert å gjøre dem mindre, da jeg har mye vondt i rygg, grunnet størrelsen på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #59 Del Skrevet 24. august 2022 Nei, har ingen planer om å ta heller. Anonymkode: 3f6f9...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. august 2022 #60 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så svar på spørsmålet da. Anonymkode: 26c91...6a4 Nei. Kunne tatt det om jeg mistet alt volum og satt igjen med helt tomme bryster eller om jeg måtte fjerne bryst ifbm kreft. Hadde nok primært ønsket transplantasjon av eget fett for en naturlig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå