Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 41 år gammel mann som ikke klarer sokker på føttene, bare tanken på sokker gir meg gysninger, har gått veldig gradvis dette, gruer meg til settinger hvor jeg må ha sokker, kvelden ender alltid tidlig på grunn av dette.

Skal nå til et vennepar neste helg, vurderer å gå uten sokker, jeg har pene brune velstelte føtter, er det krise visst jeg går barbent, ønsker å være der hele kvelden.

Anonymkode: 57e27...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Men er du samme som starter alle disse barfot trådene?

Anonymkode: 48feb...f3a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok

Men er du samme som starter alle disse barfot trådene?

Anonymkode: 48feb...f3a

nei ? det har gått meg et hus forbi

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er 41 år gammel mann som ikke klarer sokker på føttene, bare tanken på sokker gir meg gysninger, har gått veldig gradvis dette, gruer meg til settinger hvor jeg må ha sokker, kvelden ender alltid tidlig på grunn av dette.

Skal nå til et vennepar neste helg, vurderer å gå uten sokker, jeg har pene brune velstelte føtter, er det krise visst jeg går barbent, ønsker å være der hele kvelden.

Man spør vertskapet før man går barbent inne. "Er det greit om jeg går barbent? Eller vil dere helst at gjester bruker sokker?" Også gjør du som de sier. The End.

Anonymkode: d279b...90c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså. Som vert synest eg det er litt små-nasty med andre sine nakne føtter på besøk, men vi er vel alle forskjellige? 

Hvis du gruer deg til settinger der du må ha sokkar på, samt ender sosiale lag tidleg pga du må ha sokkar på så er dette eit problem du bør jobbe med. 

Kanskje du kan ta med "innesko" når du er i selskap? Eller kjøpe deg florlette sokker i ull, bomull eller silke? 

Anonymkode: 86f9d...101

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Altså. Som vert synest eg det er litt små-nasty med andre sine nakne føtter på besøk, men vi er vel alle forskjellige? 

Hvis du gruer deg til settinger der du må ha sokkar på, samt ender sosiale lag tidleg pga du må ha sokkar på så er dette eit problem du bør jobbe med. 

Kanskje du kan ta med "innesko" når du er i selskap? Eller kjøpe deg florlette sokker i ull, bomull eller silke? 

Anonymkode: 86f9d...101

Er det innafor å ta med birkenstock ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det innafor å ta med birkenstock ?

Absolutt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...