AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Hei, møtte for noen måneder siden en mann (etter litt chatting på Tinder) til en drink ute, skjedde ikke noe mellom oss, var hyggelig. Pga av at jeg bodde langt unna har vi kun møttes en gang, men holdt litt kontakten etter daten. Vært innstilt på å møtes igjen en gang i det jeg skulle flytte nærmere han, men begynner nå å være i tvil. Jeg har gitt beskjed flere ganger om at jeg ønsker å gi beskjed selv når det passer da jeg har så vidt rukket å komme på plass i ny by, leilighet og ny jobb, har forklart dette til vedkommende men det går kort tid mellom hver gang han spør om når jeg er ledig. Får ikke spørsmål om andre ting, feks hvordan det går eller andre temaer. Bør jeg være tydelig igjen om at gjentatte meldinger om det samme blir intenst og gjør at jeg mister litt interessen? Anonymkode: e2fee...3e6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Klart du kan si fra. Men vær ærlig hvis du har mistet interesse allerede. Ikke gi inntrykk av at alt ordner seg, hvis han bare roer ned litt. Anonymkode: b4004...8ff
exictence Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Spør du han om hvodan det går? Det er vel bare til å bruke en smiley og si at det går fint, men trenger mer tid til å få orden og komme på plass.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Vist du ikke har interesse så si i fra😊 prater med en mann som virker ut som aldri har tid , hadde satte pris på om han sa han hadde mistet ingressen får jeg er forelsket å da er det vanskelig å gi slipp så hadde hjelpet med ett spark i ræva 😅 Anonymkode: f8faa...974
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Men hva er han ute etter egentlig? Tydeligvis ikke å bli kjent med hvem du er. Anonymkode: cc9f5...129
Matas Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg