AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 Har født to barn, og pleier ikke lekke med unntak av at det kan skje innimellom når jeg nyser. Er det noen andre som har opplevd det? Hva gjorde dere? Anonymkode: 79807...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 Trener du bekkenbunnen? Anonymkode: 6a0d1...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Del Skrevet 22. august 2022 Bekkenbunn øvelse må til! Mange videoer på TikTok som viser øvelser 😊 ellers sjekk får urinveisinfeksjon Anonymkode: efb0c...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Del Skrevet 22. august 2022 uff sliter selv med at jeg tisser litt på meg hvis jeg nyser og sånn. Har fødet 1 barn. Anonymkode: 96a57...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg gjør det under tunge løft når jeg trener styrke. Spesielt knebøy. Det er ganske normalt og kan ikke alltid trenes bort, men noen ganger kan man gjøre justeringer for å unngå det. Du skriver jo ikke hva du trente så vanskelig å si så mye om det. Litt lekkasjer ved hopp og sprett er også normalt og kan ille alltid trenes bort det heller. For meg hjelper det å gå på do rett før trening, og begrense vanninntaket noe (drikker mer etterpå). Og bruk av større truseinnlegg. https://www.instagram.com/p/CW_fOEMM6w3/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Anonymkode: ab124...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 Wow, takk for gode råd. Anonymkode: 79807...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg sliter også med det, etter å ha født to barn. Kan ikke hoppe på trampoline mer. Så, øvelser, og truseinnlegg når jeg skal gjøre noe jeg vet er høy-risiko for tissing. Anonymkode: e4387...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Del Skrevet 30. august 2022 Prøv perifit. Koster litt, men ifølge vurderingene ser det ut som folk får resultater på kort tid. Anonymkode: 402d6...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå