AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 Er ganske sikker på jeg hadde korona, det gikk over og jeg ble frisk. For et par dager siden skulle jeg bruke en parfyme jeg har spart, og den lukter helt rart, blanding av olje og antibac eller noe, og lukta forsvinner veldig fort. Ba naboen lukte for jeg trodde den var blitt gammel og ødelagt, men hun sa sen luktet kjempegodt. Har jeg fått forandret luktesans for alltid? Anonymkode: e5661...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 Hos meg vedvarte det ca 2 år. Selv om jeg av og til kjenner litt av «koronalukta»enda. Skifta bleier på den tiden og det var en helt merkelig lukt! Kjente lenge - og av og til enda- en ekkel, ukjent lukt ute. Ikke likt noe jeg har kjent før. Anonymkode: bac50...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 22. august 2022 #3 Del Skrevet 22. august 2022 Ja, ting er litt annerledes. Ikke alt, men noe. Jeg synes bæsj lukter hårfjærningskrem og det er den mest forvrengte lukten jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaFrutti Skrevet 25. august 2022 #4 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg har hatt corona. Innimellom kjenner jeg lukten av bensin ... selv om det ikke er bensin i nærheten ... Ellers har jeg og opplevd at møkk fra jorder lukter rett og slett "brent". Akkurat den siste var ikke så ille, for bedre at det lukter brent enn at det lukter møkk. - Jeg fant det ut da jeg måtte spørre den jeg reiste med om han visste hvorfor det luktet så mye brent! 😄 He, he. Håper bensin-lukta som dukker opp innimellom går bort ... Ellers plages jeg ikke veldig av dette her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg