Gå til innhold

Er penis viktig for å date igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller🙈

Hvis jeg dater en fyr, så kan jeg ikke vite om jeg vil forsette før jeg har sett k**** hans. For hvis den er alt for liten, da er det ikke noe jeg vil låse meg til på sikt🫢

Jeg vet at mange sier at  størrelsen har ikke noe å si, men kvaliteten. Men sånn er det ikke for meg. Selvom han ellers er fin og grei. Sex er viktig for meg.

Har daten liten tiss, da går jeg videre til neste. Er det flere som tenker sånn?

Jeg gruer meg også veldig til å se den, for hvis den er liten, så er jeg dårlig på å skjule skuffelse i ansiktet.

Jeg gruer meg nå til å se daten min sin, har kun møtt han på restaurant, men ikke sett tissen hans enda, klarte ikke se igjennom buksen hvor stor den var heller, og da føler jeg at den Kansje er liten🫣

Dette er ikke troll, dette er seriøs tråd! 

Anonymkode: 1db99...1dd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endten er du ett troll eller en idiot

Anonymkode: 1e393...78e

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva du føler får personen forsvinner det når du ser kuken eller bare føler du ikke noe får andre ? 

Anonymkode: 1e393...78e

Skrevet

Nei det har jeg aldri tenkt.  Men du finner mange likesinnede,  overdrevne opptatt av andres skjønnsorganer her på KG.  

Anonymkode: dab36...c56

• Liker 1
Skrevet

Overflatisk er du i hvert fall. Og ikke et catch selv akkurat…

Anonymkode: a85b5...c0d

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er enig med deg. Jeg må på ingen måte ha en kjempestor ..... , men det blir jo ikke digg sex uten. Derfor jeg ikke dater så mye, fordi det er så mye styr.. Jeg har blitt skuffet over de to siste jeg var litt med, og nei gutter, en tunge gjør aldri opp for mangelnde strørrelse der nede...

Anonymkode: 5ecae...1e9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vel.

Dette finner de fleste ut av relativt tidlig om sex er viktig og tissemannstørrelsen/utseendet ppå vagina er viktig.

Men du kan gjøre dette enklere og bare etterspørre dickpic. Og sende vagpic tilbake, kanskje begge melder pass på hverandre 🤷‍♀️😅

• Hjerte 1
Skrevet

Anbefaler å heller ta dette «penistråden».

Anonymkode: 7527a...8da

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig med deg. Jeg må på ingen måte ha en kjempestor ..... , men det blir jo ikke digg sex uten. Derfor jeg ikke dater så mye, fordi det er så mye styr.. Jeg har blitt skuffet over de to siste jeg var litt med, og nei gutter, en tunge gjør aldri opp for mangelnde strørrelse der nede...

Snakk for deg selv🤷🏼‍♀️

Vil heller ha sex med en som vet å bruke hender, tunge og leketøy, enn en med stor tiss. 10 av 10 gange 💃🏼

Anonymkode: 7527a...8da

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har berget meg greit til nå, men jeg har sikkert en tynnere penis, enn det mange setter pris på.  For min del hadde det vært best å få spørsmålet før vi møttes. Er det dumpekriterie, så er det unødvendig å gå på date. 

Endret av B.Wooster
Skrevet

Er du mann siden du er så opptatt av størrelsen?

Anonymkode: e6a50...6e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Er det bare meg, eller🙈

Hvis jeg dater en fyr, så kan jeg ikke vite om jeg vil forsette før jeg har sett k**** hans. For hvis den er alt for liten, da er det ikke noe jeg vil låse meg til på sikt🫢

Jeg vet at mange sier at  størrelsen har ikke noe å si, men kvaliteten. Men sånn er det ikke for meg. Selvom han ellers er fin og grei. Sex er viktig for meg.

Har daten liten tiss, da går jeg videre til neste. Er det flere som tenker sånn?

Jeg gruer meg også veldig til å se den, for hvis den er liten, så er jeg dårlig på å skjule skuffelse i ansiktet.

Jeg gruer meg nå til å se daten min sin, har kun møtt han på restaurant, men ikke sett tissen hans enda, klarte ikke se igjennom buksen hvor stor den var heller, og da føler jeg at den Kansje er liten🫣

Dette er ikke troll, dette er seriøs tråd! 

Anonymkode: 1db99...1dd

Har det likedan...

Anonymkode: b595e...2a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei det har jeg aldri tenkt.  Men du finner mange likesinnede,  overdrevne opptatt av andres skjønnsorganer her på KG.  

Anonymkode: dab36...c56

Kjønns*

Anonymkode: b595e...2a5

Skrevet

Jeg dater ett menneske ikke penisen. 

Anonymkode: c215d...07a

Skrevet

folk er virkelig så forskjellig.. såklart må man like mennesket man møter først og fremst. men om man er vledig glad i sex, så har det desverre litt og si om man passer sammen i sengen også. Noen damer bryr seg ikke, andre bryr seg. er ikke noe fasitsvar på dette men du må jo leve livet etter dine premisser. Det er selfølgelig trist at noen har mindre penis enn gjennomsnittet, og det må være lov å si at, det funker ikke for meg..

Skrevet

Skjønner på en måte hva du mener...har selv hatt et forhold et års tid med en som sleit med potensen og selv om han var flink til å tilfredsstille meg på andre måter så var det noe som manglet...så når jeg nå skal begynne å date igjen så er det relativt viktig for meg at han 1. får den opp og 2. ikke er alt for liten siden jeg er vid etter 3 fødsler. Dersom han ikke oppfyller dette må han ekstremt bra på andre områder - som for eksempel matlaging og ikke røyke:)

Anonymkode: 6d623...0eb

Skrevet

Jeg er nok ikke spesielt opptatt av penisstørrelse på mennene jeg dater, men har ikke noe problem med å forstå at størrelsen kan være viktig for noen kvinner som er veldig glad i visse typer sex. Det finnes jo masse menn som også har preferanser på kroppen til kvinner. Store pupper, slank, petite, glattbarbert osv.

Jeg har hatt elendig sex med store peniser og sykt bra sex med små peniser så for min del har størrelsen veldig lite å si. Er mere opptatt av om han er en god elsker generelt sett. Eller rettere sagt, at vi har en god seksuell match. For selvsagt betyr sex mye for om man har det bra sammen.

Anonymkode: 202fc...d82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...