Gå til innhold

Jeg klager ikke til servitører, spm. til dere som har jobbe på restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hendt noen ganger at jeg ikke er helt fornøyd med maten.  Det blir mye mat ute pga.  diverse årsaker. 

Har fobi om at de er da så lei og stresset at de skal spytte i maten min. 

Til dere som har arbeidet i bransjen,  har jeg potensielt sett reell frykt? 

Anonymkode: 1a6b0...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet i restaurant som servitør og vi gjorde selvfølgelig ALDRI noe som lignet på det!! 
hadde gjester klager, antok vi selvfølgelig at det var en grunn til det. Da beklager man og prøver å rette det opp. Om det er urimelige klager av sure folk, snakker vi dritt om dem på kjøkkenet. Thats it. 

Anonymkode: 4e878...2b4

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på. Klager du fordi det objektivt sett er noe galt med maten? Ikke riktig rett, ikke stekt som du bestilte, eller at den er kald?

Eller klager du fordi den ikke smakte slik du forestilte deg eller fordi du synes det er for lite kjøtt?

Anonymkode: a5ab9...e8d

Skrevet

Har jobbet som servitør og jeg hadde høy yrkesstolthet og gjorde mitt ytterste for at gjesten skulle føle seg ivaretatt og få god mat og service og ha et hyggelig besøk på restauranten. Ofte vil det i beste fall tillegg føre til bra med tips. Samtidig skjønner jeg skepsisen din. Jeg aner ikke hva de gjør på andre restauranter, men der jeg jobba var nivået på respekt ovenfor gjestene høyt.

Anonymkode: 7aa76...1ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det kommer an på. Klager du fordi det objektivt sett er noe galt med maten? Ikke riktig rett, ikke stekt som du bestilte, eller at den er kald?

Eller klager du fordi den ikke smakte slik du forestilte deg eller fordi du synes det er for lite kjøtt?

Hva er galt med å klage på for lite kjøtt?

Anonymkode: f6f37...f27

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er galt med å klage på for lite kjøtt?

Anonymkode: f6f37...f27

Restauranten har sine porsjoner. Med mindre det står i menyen at retten inneholder 200 gram kjøtt, får du den mengden kjøtt som restauranten bestemmer. 

Er det viktig med mye kjøtt? Spør før du bestiller, da vel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...