AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Jeg har søkt på en lederstilling i kommunen, der det står lønn etter avtale i stillingsannonsen. Regner derfor med at det kan komme spørsmål om hva jeg tenker om lønn i løpet av intervjuet. Er det noen her i lignende stilling som kan si hva dere har i lønn? Her er det snakk om personalansvar for 30 stk. Anonymkode: f8d06...d74
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Du har ikke oppgitt nok konfirmasjon til at man kan svare på det du lurer på. Det er veldig stor forskjell på om det er snakk om Bergen kommune eller Namsskogan kommune. Hvor mange ledd du er unna øverste leder er også relevant. Jeg vet ikke med andre kommuner, men i kommunen jeg jobber har for eksempel leder for tekniske tjenester bedre betalt enn leder for helse osv, så tjenesteområde kan også ha noe å si. Kommuner har også en tendens til å være sykelig opptatt av utdanning og alder, så hvor gammel du er og hvor mye utdanning du har kan også bli relevant. Anonymkode: b2e7e...189
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har ikke oppgitt nok konfirmasjon til at man kan svare på det du lurer på. Det er veldig stor forskjell på om det er snakk om Bergen kommune eller Namsskogan kommune. Hvor mange ledd du er unna øverste leder er også relevant. Jeg vet ikke med andre kommuner, men i kommunen jeg jobber har for eksempel leder for tekniske tjenester bedre betalt enn leder for helse osv, så tjenesteområde kan også ha noe å si. Kommuner har også en tendens til å være sykelig opptatt av utdanning og alder, så hvor gammel du er og hvor mye utdanning du har kan også bli relevant. Anonymkode: b2e7e...189 Takk for svar. Jeg har ikke lyst til å dele for mye i tilfelle det kan bli gjenkjent 🙂 Tenkte derfor det hadde vært fint om folk i lingnende stillinger kunne svare hva de tjener, så kan jeg selv sammenligne. Det er teknisk avdeling og det er stillingen under øverste leder. Anonymkode: f8d06...d74
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Takk for svar. Jeg har ikke lyst til å dele for mye i tilfelle det kan bli gjenkjent 🙂 Tenkte derfor det hadde vært fint om folk i lingnende stillinger kunne svare hva de tjener, så kan jeg selv sammenligne. Det er teknisk avdeling og det er stillingen under øverste leder. Anonymkode: f8d06...d74 Altså kommunedirektør og så deg? Om jeg tolker stillingen riktig vil sammenlignbar stilling der jeg jobber ligge på ca 830 000. Det er en middels/liten kommune ikke langt unna en større by. Kjenner folk som har stillinger uten lederansvar i den store kommunen i nærheten som har tilsvarende lønn, så det varierer virkelig mye. Anonymkode: b2e7e...189 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Da tenker jeg at jeg hadde forventet ca 550.000,- og jeg bor i en stor kommune. Anonymkode: 38fd3...20a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da tenker jeg at jeg hadde forventet ca 550.000,- og jeg bor i en stor kommune. Anonymkode: 38fd3...20a Det hørtes jo veldig lite ut? Anonymkode: f8d06...d74 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 Prøv deg med at du forventer en markedsmessig konkurransedyktig lønn. En teknisk seksjonsleder der jeg jobber ligger mellom 800 og 900. Anonymkode: 5853d...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå