Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye mas om dette oxytocinet og fødsel. Jeg har snart termin og er pr dags dato i en ganske uholdbar situasjon med en nabo. Denne saken plager meg og det er ubehagelige opplevelser med denne naboen flere ganger daglig. Kan ikke akkurat si jeg føler meg stappfull av kjærlighetshormoner - mest sinne, raseri og desperasjon!

Jeg har ikke noe lyst til å hverken gå på overtid eller bli satt i gang. Ønsker jo gjerne at fødsel skal starte naturlig og prøver så godt jeg kan å hygge meg, men har denne forferdelige naboen i bakhodet hele tiden.

Noen som har noe peiling på dette? Noen som har født selv om dere er i en stressende situasjon?

Anonymkode: c85ba...f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😅 Det blir født barn under ekstreme forhold hver eneste dag. Så at du irriterer deg litt over en nabo, er et ikke eksisterende problem. 

Anonymkode: 0a09d...6ae

• Liker 3
Skrevet

De færreste høygravide er vel sprudlende glad og lykkelig. De fleste et slitne, trøtt og småsur for at ingenting skjer. Ungene kommer ut. 

Anonymkode: f9f5f...13c

• Liker 1
Skrevet

Trøst deg med at Folk som har det ekstremt mye værre enn deg føder daglig. Fks de som sulter,  lever i frykt for bomber, tortur, krigsflyktninger  osv

Anonymkode: 2cbe7...66a

• Liker 2
Skrevet

Barnet kommer stort sett uansett hvilke følelser man sitter inne med her og nå. 

Anonymkode: 02f87...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...