Gå til innhold

snakke med andre mens man er i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å snakke med en som har vært forelsket i deg før mens du er i et forhold???

altså jeg har vært venn med denne gutten siden 4 eller 5 klasse, og han begynte å like meg i 6 klasse opp til 10 klasse. etter det stoppet han (jeg likte aldri han)

nå går jeg vg3, vi er venner enda men snakker veldig sjeldent. jeg har en kjæreste som blir veldig sinna hver gang jeg snakker med han (som er kun et par ganger i året!!)

Han vet at det er 3 år siden sist han likte meg, og han vet at jeg aldri likte han.

Han sier at jeg må blokkere han men jeg synes ikke det er greit. hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At kjæresten din er en usikker gutt 

Anonymkode: 94043...7de

• Liker 3
Skrevet

Det kommer an på deg vil jeg si, dersom du er flink å inkluderer kjæresten din når du møter denne personen blir det nok ingen problem. Men dersom du skjuler vennskapet og alltid skal møte han alene uten å la kjæresten din bli kjent med han så forstår jeg at det blir et problem.

Skrevet
Sfr skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på deg vil jeg si, dersom du er flink å inkluderer kjæresten din når du møter denne personen blir det nok ingen problem. Men dersom du skjuler vennskapet og alltid skal møte han alene uten å la kjæresten din bli kjent med han så forstår jeg at det blir et problem.

vi møtes aldri, hver gang vi møtes så er det ved et uhell på busstoppet, som er veldig sjeldent.

jeg tror innerst inne så er han redd for at jeg gjør det som han har holdt på med tidligere (eller fortsatt, jeg vet ikke..)

som f eks å si til andre jenter at han er singel når han egentlig er med meg, motta puppebilder,  mye sånt (du liter sikkert på hvorfor jeg er sammen med han men det er altfor mye å forklare)

Skrevet
anonym2404a skrev (3 minutter siden):

vi møtes aldri, hver gang vi møtes så er det ved et uhell på busstoppet, som er veldig sjeldent.

jeg tror innerst inne så er han redd for at jeg gjør det som han har holdt på med tidligere (eller fortsatt, jeg vet ikke..)

som f eks å si til andre jenter at han er singel når han egentlig er med meg, motta puppebilder,  mye sånt (du liter sikkert på hvorfor jeg er sammen med han men det er altfor mye å forklare)

Litt for mange rød flagg her, og at du snakker med en random bekjent innimellom er problemet? Ser virkelig ikke slik ut. Beste rådet mitt er å komme deg langt vekk fra han der hvertfall..

Anonymkode: e57b2...d3a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt for mange rød flagg her, og at du snakker med en random bekjent innimellom er problemet? Ser virkelig ikke slik ut. Beste rådet mitt er å komme deg langt vekk fra han der hvertfall..

Anonymkode: e57b2...d3a

ja du har rett.. men jeg har prøvd

Skrevet
anonym2404a skrev (7 timer siden):

Hva synes dere om å snakke med en som har vært forelsket i deg før mens du er i et forhold???

altså jeg har vært venn med denne gutten siden 4 eller 5 klasse, og han begynte å like meg i 6 klasse opp til 10 klasse. etter det stoppet han (jeg likte aldri han)

nå går jeg vg3, vi er venner enda men snakker veldig sjeldent. jeg har en kjæreste som blir veldig sinna hver gang jeg snakker med han (som er kun et par ganger i året!!)

Han vet at det er 3 år siden sist han likte meg, og han vet at jeg aldri likte han.

Han sier at jeg må blokkere han men jeg synes ikke det er greit. hva synes dere?

KJæresten din må si opp medlemskapet i Taliban, og du må dumpe ham.

Skrevet
anonym2404a skrev (7 timer siden):

Tror kjiket ditt må bli mer moden

Anonymkode: a71c2...4b2

Skrevet

Dump han 🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: f150a...190

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

At kjæresten din er en usikker gutt 

Om rollene var reversert her så hadde kvinnekoret her vært 100% samstemte om at her måtte kontakten kuttes. For hvorfor i all verden skal en mann ha behov for å snakke med en annen dame. 

Anonymkode: 74b55...ca7

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Om rollene var reversert her så hadde kvinnekoret her vært 100% samstemte om at her måtte kontakten kuttes. For hvorfor i all verden skal en mann ha behov for å snakke med en annen dame. 

Bingo😉 Når skal dere kvinner slutte med den patetiske dobbeltmoralen🙄

Anonymkode: 55866...1f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 9.02):

Ikke når det er snakk om en ungdomsskole forelskelse som nå er over……

Skrevet

«På seg selv kjenner man andre». Han er en drittsekk selv og regner derfor med at alle andre også er det. 

Skrevet

Hadde begge hatt samme regler og vært enige om å ikke ha kontakt med sånne folk-ja kutt kontakten. Men når han snakker med andre damer og sier han er SINGEL til de. Så er det ingen grunn for at hun skal kutte kontakt med en som var forelsket i henne på ungdomsskolen. HAN burde kutte kontakten med alle damene han snakker med først. Så kunne hun eventuelt fulgt etter om de hadde blitt enige om det. 

Anonymkode: f150a...190

• Liker 1
Skrevet

aldri hørt om at folk har venner?

Skrevet

Han forsøker å kontrollere hvem du har sosial kontakt med fordi han er sjalu. Og han mottar puppebilder fra andre jenter, og forteller dem at han er singel. På seg selv kjenner man andre, I guess.

Sorry to skuff you, men dette kreket er ikke den personen du kommer til å bli gammel sammen med. Hvis du ikke slår opp med ham første gang du fersker ham i utroskap, så gjør du det forhåpentligvis etter andre eller tredje gang. Krysser fingrene for at relasjonen til kompisen din overlever det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...