Gå til innhold

Jeg ønsker å date flere, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en singel dame i 30 årene, og er ganske populær blant mannfolkene. Det er mange kjekke intresanne menn, og de vil treffe meg og jeg ønsker å møte flere av dem.

Nå har jeg vært i ett langvarig forhold med en kontrollerende mann, og jeg trenger å puste, jeg trenger å være singel nå.

Derfor er jeg ikke interessert i ett nytt bindene forhold, jeg vil være fri og Frank. Jeg vil ha kontakt med flere menn, ikke bare en person, men Jeg kan ha en som jeg er oftere med enn andre.

Men hvordan få dette til? Jeg vil ikke såre noen.

Jeg har allerede vært på en date, jeg sa at jeg ikke er klar til å binde meg og tar alt på sparket, men jeg sa at jeg vil treffes flere ganger. Det virker som om dette gjorde han enda villere etter meg, og jeg vet at han er ute etter forhold. Jeg kan møte han en dag, men da kan det hende jeg har en ny date noen dager etter, og det vil Kanskje gjøre han såret. 

Skal jeg holde det i skjul at jeg dater andre? Det føles jo galt, som om jeg er utro, men samtidig ikke. Jeg er singel og jeg kan gjøre det jeg vil, men hva skal jeg fortelle mannfolkene?

Skal jeg fortelle at jeg vil date deg mer, men samtidig date flere? Si det rett ut ærlig?

Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg vil faktisk møte flere menn, ikke bare en…

Anonymkode: 23ad8...fd2

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er ærlig går det bra :) dater rundt 5 samtidig selv

k30

Anonymkode: 268f6...8d2

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha, jeg dater 11 forskjellige nå, er null stress. Ingen spør og da forteller ikke jeg. Det hender de prøver å avtale på samme dag, men da sier jeg bare sannheten om at jeg er opptatt.

k28

Anonymkode: 2c1b6...dea

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så lenge du er ærlig går det bra :) dater rundt 5 samtidig selv

k30

Ja, men er det ikke litt rart å ligge i armkroken hjemme hos Tore som er betatt av meg og fortelle han at i helgen passer det ikke å treffes, for da skal jeg ut med John ? Så da må du finne på noe annet Tore?🤔TS 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, men er det ikke litt rart å ligge i armkroken hjemme hos Tore som er betatt av meg og fortelle han at i helgen passer det ikke å treffes, for da skal jeg ut med John ? Så da må du finne på noe annet Tore?🤔TS 

Hans problem 🤷🏻‍♀️ Om du er ærlig om at du treffer flere, må han skjønne at han ikke er spesiell. Og om du sier at du ikke er intr i et forhold, blir neppe menn veldig betatt heller. Det er jo det de vil ha, noe uforpliktende

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hans problem 🤷🏻‍♀️ Om du er ærlig om at du treffer flere, må han skjønne at han ikke er spesiell. Og om du sier at du ikke er intr i et forhold, blir neppe menn veldig betatt heller. Det er jo det de vil ha, noe uforpliktende

Ok, men da skal jeg prøve å ikke få dårlig samvittighet eller skyldfølelse. Men vil føle meg slem uansett, jaja🙄…. Men jeg kan tenke at han snakker med andre og sånn, da rettferdiggjør jeg det og da føler jeg ikke skyldfølelse. Det kan jeg tenke 😄 og jeg kan også be han dra på en date han også, så får vi snakkes TS

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Enig, det eneste jeg vil si TS kjøp og bruk DINE egne kondomer slik at han ikke bruker nål på sine. Jeg måtte kutte ut ei fordi hun ville slutte med kondom, stolte ikke på at hun kom til å bruke pillen, så gav henne en test. Smyg filmet henne etter sexen var ferdig og latet som jeg måtte på do. Hun lettet etter kondomen i søppel korgen jeg har stående under nattbordet, men viste ikke at jeg hadde runket i en dagen før og tok med meg nye på badet. 

M32

Anonymkode: 40b73...1f0

Skrevet

Helt uproblematisk å finne menn som vil ha noe uforpliktende. Faktisk foretrekker vi det. Det er værre andre veien.

Anonymkode: ed1f3...8ca

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, jeg dater 11 forskjellige nå, er null stress. Ingen spør og da forteller ikke jeg. Det hender de prøver å avtale på samme dag, men da sier jeg bare sannheten om at jeg er opptatt.

k28

Anonymkode: 2c1b6...dea

Lar du alle 11 ligge med deg?

Anonymkode: 2620b...793

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, det eneste jeg vil si TS kjøp og bruk DINE egne kondomer slik at han ikke bruker nål på sine. Jeg måtte kutte ut ei fordi hun ville slutte med kondom, stolte ikke på at hun kom til å bruke pillen, så gav henne en test. Smyg filmet henne etter sexen var ferdig og latet som jeg måtte på do. Hun lettet etter kondomen i søppel korgen jeg har stående under nattbordet, men viste ikke at jeg hadde runket i en dagen før og tok med meg nye på badet. 

M32

Hva skal hun med kondomen din?

• Nyttig 1
Skrevet

Helt kurrant, men kanskje bli enige med de datene som er interessert i forhold om at du bare ønsker ff. Tenker de fleste menn vil se på det som ideellt. Så står jo alle friere for andre ting som evt. dukker opp 🙂

Anonymkode: 53269...d68

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Prøve å bli gravid, det har dessverre vært en trend som har økt de siste 10 årene.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøve å bli gravid, det har dessverre vært en trend som har økt de siste 10 årene.

OK? Hvordan vet du det?

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle vel babytrappe han 

Skrevet

Herregud sier jeg ikke rart folk blir følelses løse. Ja ja skjønner at jeg holder på å bli for gammel for dagens dating show... ikke faan om jeg hadde orka å møtt en mann som hadde datet 5-6 andre damer.. hadde i hvertfall aldri turt å si hva jeg føler eller åpnet opp om ting. Da hadde jeg nok forblitt en lukket person. Og fadet han ut. 

Anonymkode: addda...868

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Herregud sier jeg ikke rart folk blir følelses løse. Ja ja skjønner at jeg holder på å bli for gammel for dagens dating show... ikke faan om jeg hadde orka å møtt en mann som hadde datet 5-6 andre damer.. hadde i hvertfall aldri turt å si hva jeg føler eller åpnet opp om ting. Da hadde jeg nok forblitt en lukket person. Og fadet han ut. 

Anonymkode: addda...868

Jeg synes personlig det er både ekkelt og feil for min egen del, men så lenge TS er åpen om det og ikke lover noen av dem noe hun ikke kan holde, så er det nå en ærlig sak.

Anonymkode: 45a9e...a3a

• Liker 1
Skrevet
Archer skrev (4 minutter siden):

Dette er jo bare facit på hvor slutty dagens kvinnfolk er🤷‍♂️😆

Det er ikke hovedsakelig kuken deres jeg vil ha da, det er ett naturlig behov for nærhet og bekreftelse. Jeg ønsker ikke å binde meg, ved at jeg må treffe morra hans og avtale fremtidens planer. Jeg vil være singel, være litt fri, men jeg vil ikke leve i tørketid uten noe nærhet kun fordi jeg vil ha ett pusterom. Men med følsomme ,kjærlige , omsorgsfulle meg, så tror ikke jeg at jeg vil klare det… derfor lager jeg en tråd. Jeg trenger en pause, samtidig kjærlighet… TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Archer skrev (14 minutter siden):

Dette er jo bare facit på hvor slutty dagens kvinnfolk er🤷‍♂️😆

Dette har da menn gjort i alle tider? Hvorfor er det annerledes for kvinner? ;)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette har da menn gjort i alle tider? Hvorfor er det annerledes for kvinner? ;)

Enig, men se på det arrogante innlegget under og tenkt hvor sinte folk hadde blitt om en mann var like kravstor

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke hovedsakelig kuken deres jeg vil ha da, det er ett naturlig behov for nærhet og bekreftelse. Jeg ønsker ikke å binde meg, ved at jeg må treffe morra hans og avtale fremtidens planer. Jeg vil være singel, være litt fri, men jeg vil ikke leve i tørketid uten noe nærhet kun fordi jeg vil ha ett pusterom. Men med følsomme ,kjærlige , omsorgsfulle meg, så tror ikke jeg at jeg vil klare det… derfor lager jeg en tråd. Jeg trenger en pause, samtidig kjærlighet… TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig, men se på det arrogante innlegget under og tenkt hvor sinte folk hadde blitt om en mann var like kravstor

Hva er arrogant med det der? Så lenge hun ikke lyver, men er ærlig ser jeg ikke problemet. Samme Om det hadde vært en mann

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...