AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Har hatt vondt i øret i noen dager, har pirka litt så det er litt sårt rett ved inngangen. Men nå har jeg vondt når jeg tygger også, og er litt øm rundt området ved øre og kjeve. Anonymkode: 3ab11...619
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Står mye her https://nhi.no/symptomer/muskelskjelett/kjevesmerter-veiviser/?page=1 Anonymkode: fcbaf...8c0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Står mye her https://nhi.no/symptomer/muskelskjelett/kjevesmerter-veiviser/?page=1 Anonymkode: fcbaf...8c0 Har sett litt på det med kjevesmerter. At det er vanlig at det starter der, og går over til øret. Men dette starta i øret. Kan det ha blitt betennelse siden jeg kjenner det i kjeven nå? Anonymkode: 3ab11...619 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Kanskje prøve å slappe av og ikke tenke på det i noen timer og se om det føles bedre ? Anonymkode: 00604...e19
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Jeg fikk det sånn . Halve ansiktet ble betent. Viste seg å være ei visdomstann som låg under tannkjøttet og kom ikke opp. Måtte operere den ut. Anonymkode: 96ce1...062 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Jeg får øresmerter før jeg får kjevesmerter, hver gang. Da må jeg gjøre noen øvelser og virkelig tenke på å ikke stramme kjevemusklene i flere dager. Visdomstenner kan også gi øresmerter. Så det kan være så mangt. Anonymkode: f2011...cef
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt vondt i øret i noen dager, har pirka litt så det er litt sårt rett ved inngangen. Men nå har jeg vondt når jeg tygger også, og er litt øm rundt området ved øre og kjeve. Anonymkode: 3ab11...619 Vel, øre nese hals har samme ganger inne i kroppen - så når man har vondt i øret kan man ofte få vondt nedover i gangene som også forbinder munn/hals/bihuler/nese etc. Anonymkode: b5b09...1ba
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 det kan være bihulebetennelse! Anonymkode: dd20a...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 For noen år siden hadde jeg betennelse i eksem i øret. Jeg visste ikke at jeg hadde eksem i øret(?).. men det var helt jævlig. Til slutt klarte jeg verken smile, spise eller snakke fordi når jeg åpnet kjeven presset det på innsiden av øret og det sprengte i hele hodet. Etter at legen ga meg pencilin(som han forøvrig ikke ville gi meg, fordi «man bruker ikke pencilin på ørebetennelse) så ble det bra igjen:) Anonymkode: a6301...b30
Purple_Pixiedust Skrevet 23. august 2022 #10 Skrevet 23. august 2022 Jeg hadde betennelse i en kjertel innenfor øregangen. Det gjorde vondt i det ytre øret også etter hvert spredde det seg til kjeven. Fikk øredråper med antibiotika som tok det ganske raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå